Akcja konsumencka „Grand. Błogie chwile” to 10 tygodni przyjemności w 5 turach. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 2 lody Grand lub Grand Gold na jednym paragonie i dokonać zgłoszenia hasła, zdjęcia, wideo lub GIFa na landing page Grand.BlogieChwile.pl. Do wygrania jest 500 nagród, a w tym m.in: ekskluzywne wyjazdy na Gran Canaria, konsole PlayStation 4, kamery GoPro, aparaty Instax Fujifilm Mini. Zwycięzców wybierze jury, w którym zasiada m.in. autorka bloga Ostra na słodko, Sylwia Ładyga, znana m.in. z V edycji MasterChef Polska. Konkurs potrwa do 17 czerwca.
Akcję lodów Koral, właściciela marki Grand i Grand Gold, promują: materiały POS, spot reklamowy „Lody Grand w nowej odsłonie 2018”, szeroko emitowany w Internecie, kampanie banerowe w sieci Google, na YouTube oraz portalach Interia.pl i Plejada.pl. Komunikacja konkursu odbywa się również w serwisach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Za organizację i komunikację akcji odpowiada agencja Veneo.