TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wystartował wielki konkurs „Grand. Błogie chwile”

9 kwietnia rozpoczął się Wielki konkurs przyjemności „Grand. Błogie chwile”. Celem akcji jest promocja marki premium Grand i Grand Gold. W jury konkursu znalazła się znana blogerka kulinarna Sylwia Ładyga.
O autorze
1 min czytania 2018-04-11

Akcja konsumencka „Grand. Błogie chwile” to 10 tygodni przyjemności w 5 turach. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 2 lody Grand lub Grand Gold na jednym paragonie i dokonać zgłoszenia hasła, zdjęcia, wideo lub GIFa na landing page Grand.BlogieChwile.pl. Do wygrania jest 500 nagród, a w tym m.in: ekskluzywne wyjazdy na Gran Canaria, konsole PlayStation 4, kamery GoPro, aparaty Instax Fujifilm Mini. Zwycięzców wybierze jury, w którym zasiada m.in. autorka bloga Ostra na słodko, Sylwia Ładyga, znana m.in. z V edycji MasterChef Polska. Konkurs potrwa do 17 czerwca.

Akcję lodów Koral, właściciela marki Grand i Grand Gold, promują: materiały POS, spot reklamowy „Lody Grand w nowej odsłonie 2018”, szeroko emitowany w Internecie, kampanie banerowe w sieci Google, na YouTube oraz portalach Interia.pl i Plejada.pl. Komunikacja konkursu odbywa się również w serwisach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Za organizację i komunikację akcji odpowiada agencja Veneo.