Jak może wyglądać nasz pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich restrykcji i obostrzeń? Nową starą rzeczywistość przedstawia najnowsza reklama gumy do żucia Orbit, w której ludzie po długich miesiącach lockdownu i odosobnienia znów mogą beztrosko cieszyć się bezpośrednim kontaktem z innymi.
Podekscytowanie, ożywienie i entuzjazm to emocje, które towarzyszą bohaterom nowej kopii reklamowej marki Orbit, która w żartobliwy sposób prezentuje pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich ograniczeń wprowadzonych wraz z pojawianiem się pandemii. Wideo przedstawia ludzi, którzy z nową energią wracają do swojej upragnionej rzeczywistości. Obserwujemy jak pełni zapału wybiegają z domu, pracownicy znikają z wirtualnych firmowych spotkań, a ludzie w parku – nie musząc już przestrzegać dystansu – radośnie celebrują możliwości bliskiego kontaktu.
W tych cudownych chwilach bezcukrowa guma Orbit dodaje im pewności siebie. Mając ją zawsze przy sobie jesteśmy gotowi na nieoczekiwane sytuacje, niezależnie od okoliczności.
Zobacz również
Nowa kampania reklamowa marki pod hasłem „Odzyskaj swój BŁYSK!“ (Get Your Ding Back) wystartowała w internecie 21 maja. Będzie ją można zobaczyć w wersji 60- i 6-sekundowej na YouTubie oraz 30-sekundowej w online video. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. 15-sekundowy spot będzie też obecny w telewizji od 6 czerwca.
Za produkcję odpowiedzialna jest agencja Energy BBDO. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Mediacom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]