Kampania „Uwolnij mocniejszego BUHA!!!” ma za zadanie zbudować wysoką świadomość nowego produktu, jakim jest wódka wyBUHowa. Odbiorcami komunikacji są nie tylko koneserzy wysokoprocentowych trunków, ale też konsumenci ciekawi nowych smaków.
Działania komunikacyjne są prowadzone w online. Sercem projektu jest landing page buhpiwo.pl/wodka, na który kierują reklamy emitowane w social mediach oraz aplikacjach mobilnych w kategoriach zakupowych i lifestyle. Obsługą kampanii zajęły się spółki Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów, SalesTube prowadzi działania digitalowe, a Labcon zaprojektował landing page i stworzył nowe formaty grafik na podstawie key visualu.
Zobacz również
BUH Distillery tworzone przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowski oraz Vortune Equity Group proponują konsumentom wódkę powstałą w oparciu o destylację piwa BUH. Dzięki specjalnej technologii objętej tajemnicą produkcji, alkohol ma charakterystyczny konopny smak i zapach. Od 30 czerwca Czysta Wódka wyBUHowa® będzie dostępna na zasadzie wyłączności w sieci sklepów Żabka.
Launch wyBUHowej to kolejna odsłona współpracy Group One z Browarem Tenczynek. Marki działają razem od grudnia 2020.
Słuchaj podcastu NowyMarketing