TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wystartowała kolejna wspólna kampania Opus B i Intermarche

Rozśpiewana kampania reklamowa Intermarche już na ekranach. Za kreację i realizację odpowiada agencja Opus B.
O autorze
0 min czytania 2017-03-30

Kultowy utwór „Champs-Elysees” Joe Dassina już od wielu lat wybrzmiewa w uszach polskich konsumentów w wersji „Intermarche”. Co sprawia, że tegoroczna wersja jest wyjątkowa? – Tym razem piosenka doczekała się zupełnie nowego wykonania zaprezentowanego przez dwunastu mężczyzn, którzy wcielili się w role… rzeźników i masarzy – tłumaczy Kuba Janicki, Creative Director w Opus B.

Celem kampanii było zakomunikowanie klientom, iż świeże mięso i wędliny przygotowywane są na miejscu, w sklepach Intermarche, gdzie trafiają prosto od lokalnych dostawców. Lekka, zabawna koncepcja spotów sprawia, że przekazywane treści są ciekawsze w odbiorze i łatwiejsze do zapamiętania.

Koncepcja musicalowej reklamy powstała w Agencji Reklamowej Opus B. Za kamerą stanął znany operator i reżyser Bartosz Prokopowicz, za realizację odpowiada Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj