Wystartowała kolorowa kampania firmy Manta

„Taniec, muzyka, zabawa” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania firmy Manta S.A. Dom mediowy Codemedia odpowiada za działania digital media mix: display, wideo, YouTube, programmatic, search, social media. Akcja kierowana jest do młodzieży i ich rodziców.
O autorze
1 min czytania 2018-06-07

Manta to polska marka z 20-letnim doświadczeniem na rynku lokalnym. Celem realizowanej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności produktów z portfolio marki.

Zależy nam na dotarciu do odbiorców, wśród których będziemy propagować aktywizację fizyczną dzieci poprzez nasze produkty, jako alternatywę dla spędzania przez nie czasu z tabletem bądź smartfonem. Po zapoznaniu się z profilem i doświadczeniem digitalowym domu mediowego, jak również dzięki organizowanym przez Codemedia szkoleniom, zdecydowaliśmy się na współpracę. Zaproponowane działania wpisują się w realizowaną przez nas strategię biznesową – mówi Rafał Wilczopolski, Dyrektor Marketingu Manta S.A

Pierwszy etap działań koncentruje się wokół promocji elektrycznych deskorolek. W spotach reklamowych i materiałach wideo wykorzystywany jest utwór Sylwii Przybysz „Próbuj dalej”.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Planując aktywności na potrzeby naszych stałych, jak i potencjalnych Klientów staramy się je dobierać w taki sposób, aby pozwalały osiągać jak najlepsze rezultaty. Naszą misją jest wspieranie naszych partnerów biznesowych w sprzedaży ich produktów i usług. Tym razem – po przeprowadzonej analizie – zaproponowaliśmy firmie Manta S.A. promocję w internecie, głównie w formacie wideo – mówi Anna Naparty, Codemedia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing