Manta to polska marka z 20-letnim doświadczeniem na rynku lokalnym. Celem realizowanej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności produktów z portfolio marki.
Zależy nam na dotarciu do odbiorców, wśród których będziemy propagować aktywizację fizyczną dzieci poprzez nasze produkty, jako alternatywę dla spędzania przez nie czasu z tabletem bądź smartfonem. Po zapoznaniu się z profilem i doświadczeniem digitalowym domu mediowego, jak również dzięki organizowanym przez Codemedia szkoleniom, zdecydowaliśmy się na współpracę. Zaproponowane działania wpisują się w realizowaną przez nas strategię biznesową – mówi Rafał Wilczopolski, Dyrektor Marketingu Manta S.A
Zobacz również
Pierwszy etap działań koncentruje się wokół promocji elektrycznych deskorolek. W spotach reklamowych i materiałach wideo wykorzystywany jest utwór Sylwii Przybysz „Próbuj dalej”.
Planując aktywności na potrzeby naszych stałych, jak i potencjalnych Klientów staramy się je dobierać w taki sposób, aby pozwalały osiągać jak najlepsze rezultaty. Naszą misją jest wspieranie naszych partnerów biznesowych w sprzedaży ich produktów i usług. Tym razem – po przeprowadzonej analizie – zaproponowaliśmy firmie Manta S.A. promocję w internecie, głównie w formacie wideo – mówi Anna Naparty, Codemedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing