Wystartowała loteria promocyjna w ramach kampanii „Twoja kuchnia ma to coś”

Rozpoczęła się loteria promocyjna przeprowadzana w ramach kampanii serów Apetina „Twoja kuchnia ma to coś”. Zgłoszenia trwają od 6 czerwca do 31 lipca 2016 r. Za organizację loterii odpowiada agencja XConcept.
O autorze
1 min czytania 2016-06-08

W ramach kampanii Apetiny „Twoja kuchnia ma to coś” wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna. Sprzedaż promocyjna oraz zgłoszenia potrwają od 6 czerwca do 31 lipca 2016 roku. Co tydzień do wygrania będą karty upominkowe o wartości 100 i 1000 złotych do partnerującej kampanii sieci sklepów DUKA. Aby o nie zawalczyć, należy zakupić dowolny produkt Apetina, zachować dowód zakupu i dokonać zgłoszenia udziału w loterii na apetyczneinspiracje.pl.

Strona apetyczneinspiracje.pl jest centralnym punktem całej kampanii „Twoja kuchnia ma to coś” i można na niej obejrzeć dodawane co tydzień odcinki miniserialu z ambasadorką kampanii Darią Ładochą, w których prezentuje ona inspirujące przepisy.

Trwająca od maja kampania serów Apetina prowadzona pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś” ma na celu nie tylko wzmocnienie świadomości marki, ale także zachęcenie konsumentów do eksperymentowania w kuchni. W związku z tym w trakcie jej trwania przewidziany jest szereg aktywności w mediach i komunikacja w sklepach. Za koncept kreatywny, wdrożenie i obsługę kampanii oraz towarzyszącej jej loterii promocyjnej odpowiedzialna jest agencja XConcept. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj