W jednym miejscu będzie można zobaczyć prace 101 najlepszych młodych talentów odkrytych podczas przeglądu portfolio See&Say 2017. To najświeższe i najciekawsze obecnie spojrzenie na ilustrację, modę, design czy fotografię. 101 inspiracji najbardziej nowoczesnego myślenia jakie mamy aktualnie w Polsce. Pełen opis wydarzenia znajdziesz na Facebooku.
Wystawa MUST SEE jest finałem V edycji Przeglądu Portfolio See&Say 2017, który odbył się 18 listopada 2017. Do projektu zgłosiło się prawie 600 młodych twórców, a na konsultacje zostało zakwalifikowanych 150 osób. Podczas 15-minutowych konsultacji ponad 50 ekspertów udzielało wskazówek mentorskich oraz wybierało najlepsze prace Na wystawie zostaną zaprezentowane prace 101 osób, którym eksperci-kuratorzy przyznali wyróżnienia w 15 kategoriach: animacja, copywriting, creative technology, event, fotografia, gra, graphic design, ilustracja, instalacja/videoinstalacja, moda, PR, product design, reklama, social media, video.
Zobacz również
Wystawę będzie można obejrzeć do 18 lutego w godz. 7.00 – 21.00. Wstęp wolny.
Organizatorem wystawy MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, LG Electronics Polska, 180 Heartbeats + JUNG v. MATT, K2, Liquidthread, McCann&MRM, Opus B, Saatchi&Saatchi IS, Walk, EduWeb, Klub Agencji Eventowych, Związek Firm Public Relations, Rent Design, Upright Music, IDFX
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Projekt Wystawy: 2HB studio.co, UVMW
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patroni Medialni: i-D, K Mag, Label, Next Gazeta.pl, Nowy Marketing, PRoto, Artinfo, Chillizet, Warszawawarsaw.com, Label, Magazyn Usta
Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Katowice, ASP Kraków, ASP Łódź, ASP Wrocław, Akademia Sztuki Szczecin, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, School of Form, Szkoła Mistrzów Reklamy