Fabuła drugiego sezonu „Zbrodni” to adaptacja książki „W zamkniętym kręgu”, kolejnej części bestsellerowego cyklu szwedzkiej pisarki, Viveki Sten. Spokojnym życiem nadmorskiej miejscowości ponownie wstrząsa seria nieoczekiwanych zdarzeń. Podczas corocznych wyścigów konnych, na mecie od postrzału w klatkę piersiową, ginie zwycięzca finałowej gonitwy. Cień podejrzeń pada na jego najbliższych współpracowników.
Druga odsłona polskiego serialu AXN, tym razem w reżyserii Sławomira Fabickiego według scenariusza Wojciecha Lepianki i Karoliny Aleksy, została zrealizowana przez Opus Film. Obok Magdaleny Boczarskiej, Wojciecha Zielińskiego, Radosława Pazury, Joanny Kulig i Doroty Kolak w obsadzie drugiego sezonu pojawią się także Tamara Arciuch, Aleksandra Popławska, Łukasz Nowicki oraz Rafał Cieszyński.
Zobacz również
Agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT w ramach działań promocyjnych serialu, przygotowała stronę internetową na której można wziąć udział w specjalnym konkursie. Analizując biorytmy przedstawiające kondycję koni, należy wytypować zwycięzcę gonitwy.
O tym, który koń wygra wyścig, dowiemy się już 15-tego października o 21:00 podczas premiery pierwszego odcinka drugiego sezonu „Zbrodni” na kanale AXN.
Na zwycięzców konkursu czekają nagrody w postaci perfum o nazwie „Zapach Zbrodni” stworzone w pracowni Mo61, kamery Go Pro Hero 4 silver, kosmetyczki plażowe, książka „W zamkniętym kręgu” autorstwa Viveki Sten oraz płyty DVD z serialem „Zbrodnia 1”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Koncepcja konkursu i nagrody, nawiązują tematycznie do wydarzeń, które poznamy już w pierwszym odcinku serialu. Działania promocyjne wspiera kampania prowadzona w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing