Ankieta skierowana jest do dyrektorów i przedstawicieli działów marketingu. Celem badania jest identyfikacja kluczowych potrzeb, oczekiwań i wyzwań stojących przed szefami marketingu w Polsce w 2024 i 2025 roku. Dla ankietowanych to okazja, by podzielić się spostrzeżeniami i zderzyć własne doświadczenia z innymi przedstawicielami branży marketingowej.
– Ostatnie lata, a w szczególności zeszły rok, były wyjątkowe dla branży marketingowej. Pokłosie pandemii, negatywne skutki wojny na Ukrainie oraz zastosowanie sztucznej inteligencji wywróciły pracę dyrektorów do góry nogami. Długoterminowe planowanie straciło sens, zaostrzyła się walka o konsumenta, a narzędzie AI dały nowe możliwości i skróciły czas pracy przygotowania kampanii. Dlatego chcemy zapytać jakie są kluczowe potrzeby i wyzwania dyrektorów marketingu oraz jak widzą oni przyszłość swojej profesji – powiedział Michał Olbrychowski, COO K+Group.
Zobacz również
– W wielu sektorach gospodarki jedyną stałą cechą otoczenia rynkowego jest ostatnio jego zmienność. Czynniki makroekonomiczne i geopolityczne nałożyły się na wciąż przyspieszające zmiany w obszarze technologii. W takich warunkach marketing bardzo zyskuje na znaczeniu, ale staje się również o wiele bardziej skomplikowaną materią. Z inicjatywą badania wychodzimy w momencie, kiedy poznanie opinii najlepszych ekspertów z branży będzie dla każdego praktyka marketingu szczególnie wartościowe i inspirujące. Sam przystępuje do ankiety i zachęcam do tego koleżanki i kolegów z branży – mówi Darek Maciołek, CMO w Banku BNP Paribas oraz członek zarządu Polskiej Organizacji Reklamodawców.
Ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wypełnienie zajmie ok. 7 minut. Uczestnicy badania otrzymają pełny wgląd w jego wyniki i pierwszeństwo w dostępie do raportu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kluczowe wnioski płynące z raportu zostaną zaprezentowane w czerwcu br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Realizacją badania zajmuje się należąca do K+Group agencja badawcza K+Research by Insight Lab.