Anna Simon jest związana z branżą public relations od 14 lat. Od listopada 2016 roku w Havas PR Warsaw odpowiadała za rozwój kompetencji komunikacji korporacyjnej, CSR i edukacji. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Odpowiadała za opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla największych marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów. Współpracowała m.in. z firmami takimi jak: Orange Polska, Fundacją Orange, Ikea Retail, Ingka Centres, BMW Group Polska, Allegro, AVIVA, Santander Bank. Pracę w agencji łączy z aktywnością naukową w Szkole Głównej Handlowej.
Anna Knowska z Grupą Komunikacja Plus jest związana od 8 lat. W tym czasie m.in.: budowała i nadzorowała pracę zespołów PR, które w ciągu minionych 4 lat zdobyły 25 statuetek w konkursie Złote Spinacze, a w 2020 roku Tytanowego Spinacza dla „Najlepszego w konkursie”. Ekspert w obszarze komunikacji korporacyjnej, medialnej, kryzysowej. Doradzała kluczowym klientom agencji, m.in. Amazon Fulfillment, Globalworth, Kraft Heinz, Selena FM czy spółki z Grupy Tauron. W nowej roli będzie odpowiedzialna m.in. za spójne standardy Client Services na poziomie grupy, opiekę nad realizacją kluczowych projektów zintegrowanych, a także doradztwo komunikacyjne strategicznym klientom GK+.