Połączenie doświadczenia i silnej pozycji rynkowej obu firm przyniesie istotne synergie i otworzy nowe możliwości rozwoju.
Rozbudowana sieć sklepów Neonet strategicznie wzmocni zasięg salonów stacjonarnych x-kom, zwiększając ich dostępność dla klientów. Dodatkowo, uzupełniające oferty produktowe i unikatowy know-how technologiczny x-komu wpłynie na zwiększenie udziału w segmencie sprzedaży internetowej oraz umożliwi dostarczanie klientom nowoczesnych rozwiązań. Współpraca przyczyni się także do realizacji celów finansowych względem wierzycieli spółki Neonet.
Zobacz również
– Transakcja przejęcia Neonetu przez x-kom stworzy silnego gracza w sprzedaży detalicznej asortymentu komputerów, RTV, AGD i elektroniki konsumenckiej, działającego w modelu omni-channel, z obecnością na terenie całej Polski – mówi Michał Świerczewski, prezes spółki x-kom.
– Jesteśmy przekonani, że pozyskanie inwestora w postaci x-komu umożliwi skuteczne zakończenie procesu restrukturyzacji Neonetu z korzyścią dla spółki i jej pracowników, wierzycieli, dostawców, a przede wszystkim naszych klientów – dodaje Marek Majewski, prezes zarządu spółki Neonet.
– Przed nami proces integracji, mający na celu realizację licznych synergii przychodowych i kosztowych – rozpoczniemy go zaraz po uzyskaniu zgody UOKiK na przejęcie Neonet. Jesteśmy przekonani, że ta inwestycja przyniesie pozytywną zmianę dla naszych obecnych i przyszłych klientów, dostawców, a także całego rynku elektroniki użytkowej oraz RTV & AGD w Polsce – tłumaczy Mariusz Szałaj, wiceprezes zarządu x-kom, kierujący projektem przejęcia Neonet.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing