Akcja spotów reklamowych sieci sklepów x-kom zazwyczaj rozgrywa się w salonie sprzedaży – marka nie raz już udowodniła, że z krótkich scenek przedstawiających zwykłą rozmowę z klientem można wycisnąć naprawdę bardzo zabawny i zaskakujący materiał promujący produkty i usługi sklepu.
Nie inaczej jest tym razem – x-kom ponownie zabiera nas do wnętrza swojego sklepu i tym razem pokazuje, jak reagują tamtejsi doradcy np. na próbę sprzedaży zakończoną powodzeniem.
Zobacz również
– Doradziłem mu taki, że i do gierki, i do tabelki! – A jak się z promki ucieszył!
– I gadało się tak dobrze, że odbierze osobiście. – Wooow!
– Pamiętam swojego pierwszego klienta, któremu doradziłem, jakby to było wczoraj! – Mordo, to było wczoraj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To tylko niektóre z dialogów, które nie tylko mają pokazywać luźne i bezpośrednie podejście doradców do swoich klientów (użyty język potoczny), ale także obrazować entuzjazm doradców sklepu, którzy zawsze z dużym zaangażowaniem podchodzą do swojego klienta. W spocie widzimy również, że doradcy wzajemnie sobie kibicują i wspólnie cieszą się ze swoich sukcesów sprzedażowych. Prawdziwy team work!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Jakiś czas temu x-kom organizował turniej Minecrafta. Sklep zachęcał do wzięcia udziału całe rodziny – robił to w kilkuminutowym spocie, w którym głosu użyczyła sama Krystyna Czubówna.
PS 2
Finansowo swoich pracowników docenia Lidl Polska – to jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, która oferuje pracownikom swoich sklepów i magazynów dodatkowe benefity, które przysługują za pracę podejmowaną w niedziele.