X-lander wybiera ContentHouse do obsługi komunikacji w digitalu

Do grona klientów ContentHouse dołączyła marka X-lander – polski producent wysokiej jakości wózków dla dzieci. Agencja jest odpowiedzialna za całokształt działań związanych z digital marketingiem.
O autorze
1 min czytania 2017-09-20

X-lander to polska marka wózków dla dzieci i ich aktywnych rodziców. Słynie m.in. z kultowego modelu wózka X-Run, który przeznaczony jest dla biegaczy. Producent stawia na własne rozwiązania związane z bezpieczeństwem i wygodą użytkowania wózków. Jest laureatem licznych nagród w konkursach parentingowych oraz projektowania użytkowego.

Od lipca br. marka rozpoczęła współpracę z ContentHouse. Agencja opracowuje dla marki strategię komunikacji digital, będzie również nadzorować spójność komunikacji w sieci z kanałami offline’owymi. ContentHouse jest odpowiedzialny za rozwój portalu firmowego i obsługę działań redakcyjnych, na którym rodzice znajdą praktyczne informacje o wózkach. Agencja zajmie się też prowadzeniem działań w social media  oraz koordynacją współpracy z influencerami.

– Kompleksowa współpraca z marką X-lander pokazuje, że content marketing to obecnie kluczowy element strategii komunikacji, szczególnie w ujęciu "digitalowym" – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse i dodaje: – Wiodąca na rynku marka wózków dziecięcych musi wyróżniać się też wiodącym contentem. Nasze działania content marketingowe skupią się na komunikacji wizerunkowej oraz wsparciu sprzedaży i obsługi klienta X-lander.

Część projektu związana z portalem firmowym rozpoczęła się już w sierpniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj