YOC uruchamia innowacyjną kampanię AR dla BSH

We wrześniu YOC Poland, firma specjalizująca się technologiach reklamowych (AdTech), przy współpracy z domem mediowym OMD uruchomiła pierwszą na polskim rynku kampanię reklamową wykorzystującą moduł rozszerzonej rzeczywistości (AR) z obiektem 3D w kreacji emitowanej na mobilnych stronach WWW.
O autorze
1 min czytania 2021-11-08

Dzięki zaawansowanej technologii, użytkownicy, łącząc się z aparatem telefonu w kreacji, mają możliwość umieszczenia ekspresu do kawy Siemens EQ.500 w rzeczywistej przestrzeni. Rozszerzona rzeczywistość pozwala na sprawdzenie, czy dany produkt pasuje do wystroju pomieszczenia i jest w nim wizualnie atrakcyjny przed zakupem i bez wychodzenia z domu.

– Zdajemy sobie sprawę, że istnieją już narzędzia korzystające z rozszerzonej rzeczywistości, ale dotychczas sprowadzały się one wyłącznie do nakładek i filtrów w popularnych platformach społecznościowych. Rozwiązanie, które wprowadziliśmy w kreacji dla marki Siemens, nie tylko pozwala wyjść poza mury social media, ale przede wszystkim, dzięki połączeniu z aparatem w telefonie, umożliwia użytkownikowi umiejscowienie wirtualnego przedmiotu w rzeczywistej przestrzeni. Uważamy, że dzięki swojej interaktywności, takie produkty reklamowe idealnie sprawdzają się w komunikacji marketingowej w Internecie, czyli świecie, gdzie liczy się przede wszystkim umiejętność przyciągnięcia uwagi. Co więcej, nasza technologia zapewnia klientom osiągnięcie także ponadprzeciętnych wyników kampanii w zakresie viewability, brand safety i niemal 100% gwarancji braku fraudów – potwierdza to przyznany nam przez IAB złoty znak jakości QUALID – mówi Sylwia Kaska, szefowa sprzedaży w polskim oddziale YOC.

Innowacyjny charakter kampanii miał również znaczenie dla OMD przy planowaniu aktywności digital dla marki Siemens.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Na etapie planowania kampanii zadaliśmy sobie pytanie, jak jeszcze możemy dodatkowo wyróżnić się w komunikacji wśród silnej konkurencji, w której marki niejednokrotnie zaczynając od sprzedaży kawy ziarnistej mogą być bardziej kojarzone z kawą niż niemiecka marka sprzętu gospodarstwa domowego od lat charakteryzującego się wysoką jakością? Otóż odpowiedź stanowi adekwatny do potrzeby komunikat przedstawiony w innowacyjnej kreacji dedykowanej kanałowi mobilnemu. Szukając kolejnych punktów styku z konsumentem w interesującej nas grupie celowej zdecydowaliśmy się nie tylko zaprezentować, ale również pozwolić użytkownikowi dopasować do wystroju ekspres Siemens EQ.500  w możliwie najbardziej pożądanym  przez nas miejscu czyli w jego domu – komentuje Paweł Zieliński, digital manager w OMD.

Kampania trwa do końca października 2021, emisja realizowana jest w całości przy wykorzystaniu technologii YOC Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się