Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

„You Can’t Argue With That”: irlandzkie Tesco przekonuje, że jakość ich produktów jest bezdyskusyjna

Tesco: You Can't Argue With That
Tesco Ireland w kampanii „You Can’t Argue With That” wykorzystuje kultowy motyw debaty o ananasie na pizzy do podkreślenia, że prawdziwa wartość to coś więcej niż niska cena. Kampania, pełna irlandzkiego humoru, pokazuje, że choć opinie mogą się różnić, na jakość i wartość Tesco wszyscy się zgadzają.
O autorze
1 min czytania 2025-05-28

Irlandzkie oddziały sklepów Tesco z produktami Value postanowiły zachęcić tamtejsze rodziny do rozmów. W tym celu rozdmuchały pozornie błahe tematy, takie jak: „pizza z ananasem czy bez?”, „czy pomidor to warzywo, czy jednak owoc?” do rozmiarów krajowych dyskusji. Cel? Pokazać typowym irlandzkim rodzinom, że istnieje jeden temat, na który nie warto dyskutować: opłaca się kupować w Tesco.

Humorystyczna kampania „You Can’t Argue With That” objęła produkty marki Tesco Value dostępne online, a także nośniki OOH na ulicach irlandzkich miast oraz reklamy telewizyjne. Billboardy, plakaty na przystankach komunikacji miejskiej, a przede wszystkim żartobliwy klip wideo dostępny w sieci mają przekonać odbiorców, że zakupy w Tesco to dobry wybór (i nie ma sensu się z tym kłócić).

– [Podczas poszukiwań odpowiedniej formuły] trafiliśmy na coś wyjątkowo irlandzkiego: miłość do dobrej debaty. Czy to ananas na pizzy, „właściwy” wybór, czy pomidor należy do grupy owoców, czy jednak warzyw? Spoty odzwierciedlają klasyczne rozmowy na tematy, które dzielą naród. Ale jest jedna rzecz, co do której wszyscy możemy się zgodzić: pieniądze wydane w Tesco to pieniądze dobrze wydane – tłumaczy Luke Till, dyrektor kreatywny w BBH Dublin.

Za realizację kampanii odpowiada agencja BBH Dublin.

Zdjęcia: The Stable

PS Tesco stworzyło alternatywną wersję logo ze świeżych produktów. Czy wszystkie marki mogą sobie pozwolić na taki krok? [OPINIE]