Irlandzkie oddziały sklepów Tesco z produktami Value postanowiły zachęcić tamtejsze rodziny do rozmów. W tym celu rozdmuchały pozornie błahe tematy, takie jak: „pizza z ananasem czy bez?”, „czy pomidor to warzywo, czy jednak owoc?” do rozmiarów krajowych dyskusji. Cel? Pokazać typowym irlandzkim rodzinom, że istnieje jeden temat, na który nie warto dyskutować: opłaca się kupować w Tesco.
Humorystyczna kampania „You Can’t Argue With That” objęła produkty marki Tesco Value dostępne online, a także nośniki OOH na ulicach irlandzkich miast oraz reklamy telewizyjne. Billboardy, plakaty na przystankach komunikacji miejskiej, a przede wszystkim żartobliwy klip wideo dostępny w sieci mają przekonać odbiorców, że zakupy w Tesco to dobry wybór (i nie ma sensu się z tym kłócić).
– [Podczas poszukiwań odpowiedniej formuły] trafiliśmy na coś wyjątkowo irlandzkiego: miłość do dobrej debaty. Czy to ananas na pizzy, „właściwy” wybór, czy pomidor należy do grupy owoców, czy jednak warzyw? Spoty odzwierciedlają klasyczne rozmowy na tematy, które dzielą naród. Ale jest jedna rzecz, co do której wszyscy możemy się zgodzić: pieniądze wydane w Tesco to pieniądze dobrze wydane – tłumaczy Luke Till, dyrektor kreatywny w BBH Dublin.





Za realizację kampanii odpowiada agencja BBH Dublin.
Zdjęcia: The Stable