TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Your new mission: Nastoletni uchodźcy jako bohaterowie gry w nowej kampanii UNICEF

Your new mission: Nastoletni uchodźcy jako bohaterowie gry w nowej kampanii UNICEF
UNICEF wystartował z nową kampanią, której celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problemy uchodźców i migrantów. W ramach inicjatywy powstał spot, w którym młodzi ludzie są bohaterami komputerowej gry.
O autorze
1 min czytania 2020-09-17

Spot stworzony w ramach nowej kampanii UNICEF nosi nazwę „Your new mission: Unlock their potential” i pokrótce przedstawia historię trzech młodych uchodźców – Samy, Nory i Pouya. Każdy z nich ma swoje własne pasje, ambitne plany na przyszłość, lecz łączy ich jedno – przybyli do nowego, obcego kraju, bo tam, skąd pochodzą, jest zbyt niebezpiecznie. 

Wideo, stworzone w konwencji gry komputerowej, ma za zadanie zwrócić uwagę społeczeństwa na sytuację uchodźców na całym świecie i jednocześnie walczyć z krzywdzącymi stereotypami na ich temat. 

Co ciekawe, w ramach kampanii UNICEF naprawdę stworzył mini grę, w której bohaterami są wspomnieni wyżej, trzej uchodźcy. Można ją znaleźć na stronie organizacji.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ubiegłym roku marka Levi’s nawiązała współpracę z włoską organizacją Porto Alegre, która wspiera osoby najbardziej potrzebujące, w tym m.in. uchodźców. W jej ramach powstała kolekcja akcesoriów z recyklingowanego dżinsu, którą uszyli podopieczni fundacji.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gra zatytułowana „Salaam” została stworzona przez byłego uchodźcę Luala Mayena. Za pomocą mikrotransakcji dokonywanych w aplikacji, użytkownicy wspierają osoby, które aktualnie przebywają w obozach dla uchodźców.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF w kampanii na rzecz uchodźców dał nam do zrozumienia, że to „koło” jest tu i teraz. Dwuminutowy filmik przedstawia 12-letniego Ahmeda oraz 92-letniego Harry’ego. Zobaczcie ich historie.