Celem kampanii jest poszerzenie świadomości marki oraz pokazanie, że wyrzutnie Nerf to sportowe emocje, które mogą być zdrową alternatywą dla gier komputerowych.
Dla chłopców w wieku 6-12 lat YouTube jest jedną z najczęściej odwiedzanych destynacji w Internecie, dlatego do najnowszej kampanii promocyjnej zostali wybrani najlepiej dopasowani do grupy celowej Twórcy najchętniej oglądani na tej platformie.
Zobacz również
17 maja ukazał się na kanale Blowka (1,8 mln subskrybentów) pierwszy film przygotowany we współpracy z marką pt. Nerf Bitwa. W ciągu zaledwie 15 godzin film zanotował prawie 240 tyś wyświetleń, 37 tyś tzw. łapek w górę oraz 5 tyś komentarzy.
Bitwa w której Blowek oraz Cyprian stawili czoło zespołowi zebranemu przez również bardzo popularnego YouTubera – Vojtaza rozegrała się w Hangarze 646.
Świetna zabawa jak towarzyszy wyrzutniom Nerf została pokazana w bardzo spektakularny i emocjonujący sposób dopasowany do grupy celowej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kolejne filmy z serii będą ukazywać się na kanałach obu Twórców w kilkutygodniowych odstępach. W dalszej części kampanii gwiazdy YouTube będą zachęcać swoich widzów do wzięcie udziału w wakacyjnych eventach Nerf, które marka przygotowuje we współpracy z jedną z dziecięcych stacji TV.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas eventów każdy chłopiec będzie mógł poczuć emocje związane z zabawą wyrzutniami Nerf oraz spotkać swoich ulubionych YouTuberów.
Strategia komunikacji na YouTube: TalentMedia
Kreacja i produkcja kontentu: TalentMedia
Prowadzący kampanię w imieniu Hasbro: Katarzyna Gębicka, Aleksandra Dąbrowska