Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Z czym kojarzy się menopauza? Opus B dla Oleofarm

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Ligunin Termostop – preparatu łagodzącego objawy menopauzy.
O autorze
0 min czytania 2017-09-04

Reklama osadzona jest w konwencji badań fokusowych i operuje wyrazistymi symbolami, kojarzącymi się z przekwitaniem. Bohaterkom spotu zadawane są pytania związane z menopauzą, dzięki temu zabiegowi twórcom udało się w łatwy sposób podkreślić benefity produktu.

Spoty (30′ i 15′) emitowane są w TVP, TVN i Polsat oraz w Internecie (wersja 45′). Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B, za produkcję studio ISTV Media.