Z Google do SalesTube. Krzysztof Rosiński nowym Managing Partnerem i CTO agencji e-commerce & MarTech connected.

O autorze
2 min czytania 2023-08-03

1 Sierpnia br. Krzysztof Rosiński po 10 latach pracy w Google dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako Managing Partner i CTO.  W nowej roli będzie odpowiedzialny za  dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji.  Szeroki zakres kompetencji i bogate doświadczenie Krzysztofa Rosińskiego pozwolą  na poszerzenie oferty produktowej, a także wpłyną na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych zapewniając dalszy rozwój spółki SalesTube na rynku międzynarodowym.

Nowy Managing Partner i CTO agencji SalesTube od blisko 20 lat związany jest z branżą reklamową i innowacjami technologicznymi. Ostatnie 10 lat spędził w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami i partnerami Google oraz kierował wdrożeniami technologicznymi DoubleClick i Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy. W latach 2017-2020 odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii zbierania, przetwarzania oraz wykorzystania danych w celu optymalizacji procesów sprzedażowych, oraz transformacji cyfrowej dla strategicznych klientów Google w regionie EMEA. W 2020 roku dołączył do Google Cloud gdzie stworzył i zarządzał globalną organizacją (EMEA, APAC & JAPAN) i rozproszonymi zespołami złożonymi z inżynierów, architektów, projektantów UX i menedżerów produktu. W tym czasie koncentrował się na wspieraniu najważniejszych klientów firmy w zrozumieniu, dlaczego produkty Google Cloud są właściwymi rozwiązaniami do przyspieszenia ich celów transformacji cyfrowej. Kierował inżynierią i aktywacją wielomiliardowego portfela niektórych z najlepszych rozwiązań komercyjnych Google, łącząc ofertę chmurową Google Cloud, rozbudowane strategie wykorzystania danych i metody myślenia projektowego (Design Thinking, CX, UX).

– Krzysztofa poznałam dekadę temu, kiedy ja jeszcze z ramienia Value Media, a on Google, wdrażaliśmy technologię DoubleClick (dzisiaj Google Marketing Platform) dla pierwszych klientów w Polsce. Już wtedy zaczęłam go namawiać, aby dołączył do naszej organizacji. Jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że to się wreszcie nam udało. Dołączenie Krzysztofa do naszej agencji postrzegam, jako ogromną szansę rozwojową dla mnie, zespołu SalesTube, a przede wszystkim biznesu naszych Klientów i Partnerów – mówi Joanna Czekaj  Managing Director w SalesTube.

Krzysztof Rosiński, w swojej karierze zawodowej pracował jako analityk, data scientist, a także konsultant biznesowy. Był mentorem w ramach programu Google Campus, stypendystą i absolwentem Google Business Academy, który realizowany był  we współpracy z Duke University – roczny program przywództwa biznesowego dla utalentowanych liderów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z agencją e-commerce i MarTech connected SalesTube Krzysztof Rosiński rozpoczął współpracę z  dniem 1 sierpnia br. 

PS SalesTube został partnerem consultingowym globalnego zespołu marketingu marki Avon

SalesTube (Group One) został wybrany przez Avon International, jako konsultant globalnego projektu z obszaru marketingowej analityki danych. Jednym z kluczowych elementów cyfrowej transformacji marki Avon jest zmiana podejścia do analizy skuteczności działań marketingowych na wszystkich etapach ścieżki zakupowej klienta. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się