Kubuś przygotował imponujących gabarytów niespodziankę, dzięki której przypomina tysiącom przechodniów o drugim śniadaniu i udowadnia, że z Kubusiem nigdy nie jest ono nudne. W ramach głośnej kampanii „Po pierwsze drugie śniadanie”, Kubuś zachęca dzieci i dorosłych do przygotowywania i spożywania ciekawych, pożywnych oraz smacznych drugich śniadań i podkreśla, jak ważną rolę spełnia ten posiłek.
Już od dzisiaj, przez cały weekend, w Galerii Krakowskiej w Krakowie będzie stała unikalna, ogromna, interaktywna śniadaniówka o imponującej wysokości 3,5 m. Prawdopodobnie to największy na świecie pojemnik na drugie śniadanie! Dzięki specjalnej aplikacji, każde dziecko może podejść do śniadaniówki i wybrać smakowity posiłek, na który ma ochotę. Kubuś od 10-18 będzie aktywnie przypominał Krakowianom i turystom odwiedzającym galerię o idei drugiego śniadania. Kubuś przygotował dla dzieci przepyszne drugie śniadanie zapakowane w wyjątkowe Kubusiowe śniadaniówki, idealne do szkolnego plecaka oraz wiele innych niespodzianek. Zapraszamy!
Zobacz również
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie akcji: VOC Events
Data rozpoczęcia akcji: 19.09.2014
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing