Act For Food to kampania globalna, w której Carrefour mówi jednym głosem do konsumentów na całym świecie, zapraszając ich do przyjrzenia się temu, co jedzą każdego dnia.
Francuski film reklamowy został zaadaptowany na rynek polski w wersji 90-sekundowej na YouTube’a oraz dwóch 30-sekundowych spotach uzupełnionych o lokalne „ACTy”, czyli filmy prezentujące realne działania, które sieć handlowa już wdrożyła lub będzie wdrażać w przyszłości.
Zobacz również
Ogólnoświatowy program konkretnych działań Act For Food zakłada m.in., że do 2022 roku Carrefour stanie się liderem segmentu produktów bio. W Polsce nowy manifest zostanie wsparty sześcioma lokalnymi działaniami, tzw. „ACTami”. Ich pełna lista zostanie zaprezentowana konsumentom na carrefour.pl, a wszystko pod nowym hasłem ─ „Wszyscy zasługujemy na najlepsze”.
Kampania wystartowała 9 września 2018 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz adaptacji manifestu oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing