Z okazji tegorocznych walentynek brytyjski oddział Twittera postanowił oddać głos tym osobom, które mają za sobą kompletnie nieudaną randkę. Na wybranych stacja londyńskiego metra – m.in. Oxford Street, Piccadilly Circus czy też Tottenham Court Road, umieszczone zostały billboardy z prawdziwymi tweetami użytkowników, w których podzielili się oni swoimi niefortunnymi historiami związanymi z randkowaniem.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Za realizację odpowiada agencja Flying Objects.
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
W sam raz przed walentynkami na rynku pojawiła się fejkowa aplikacja Amazon Dating, która umożliwia użytkownikom „kupno” randki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z okazji tegorocznych walentynek marka H&M połączyła siły z fundacją „Koty z Grochowa”, by zachęcić klientów do „zaadoptowania futrzastej miłości swojego życia”.
PS3
Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.