„Z ziemi włoskiej do śląskiej’’. Robert Makłowicz promuje produkowaną w Polsce Alfę Romeo Junior

„Z ziemi włoskiej do śląskiej’’. Robert Makłowicz promuje produkowaną w Polsce Alfę Romeo Junior
Robert Makłowicz promuje Alfę Romeo Junior, pierwszy model marki produkowany w Polsce. Współpraca ta jest częścią strategicznego planu promocyjnego, mającego na celu podkreślenie lokalności produkcji oraz unikatowych cech nowego modelu.
O autorze
0 min czytania 2024-09-20

Wybór znanego dziennikarza, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo na ambasadora modelu podkreśla zaangażowanie marki w promowanie lokalnej kultury i dziedzictwa. W 2022 r. Makłowicz, podróżując po północnych Włoszech, promował hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale.

W ramach tegorocznej współpracy Robert Makłowicz stworzy dwa odcinki na swój kanał YouTube, które będą również promowane na kanałach społecznościowych Alfy Romeo.

W pierwszym z filmów Makłowicz zabiera widzów w podróż od Fabryki Stellantis w Tychach, po malownicze krajobrazy i kulinarne skarby Krakowa, z nową Alfą Romeo Junior w roli głównej.

Za scenariusz i produkcją odcinków odpowiada zespół Roberta Makłowicza, za dobór twórcy oraz koordynację projektu – agencja Leo Burnett, za strategiczne planowanie i zakup mediów – Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Perełki i antyperełki wśród współprac z influencerami [OPINIE]

Słuchaj podcastu NowyMarketing