Ponad 100 uczestników – przedstawicieli restauracji i konceptów gastronomicznych, mediów oraz osób związanych z branżą gastronomii uczestniczyło w prelekcjach dotyczących, między innymi nowoczesnych metod zarządzania restauracją, modernizacji i zwiększenia efektywności operacyjnej lokali czy współczesnych technik marketingowych. Wykłady poprowadzone zostały przez ekspertów z branży, m.in. szefów kuchni znanych konceptów gastronomicznych, właścicieli restauracji czy przedstawicieli firm zajmujących się usługami skierowanymi do branży gastronomicznej.
W pierwszej kolejności uczestnicy mieli możliwość wysłuchać wywiadu z Marcinem Przybyszem, szefem kuchni w restauracji Epoka, na temat rozwoju i współczesnej pozycji polskiego fine diningu. Zaprezentowali się również właściciele i przedstawiciele znanych restauracji, tacy jak: Filip Gawryszewski, właściciel Soto Sushi, który poprowadził wykład na temat współpracy z marketplaces i usługami dowozowymi oraz skutecznej promocji; Karol Komorowski, współwłaściciel Trattoria Rucola, który opowiedział o optymalizacji procesów i cen oraz dostosowywaniu się do podwyżek cen u dostawców; Bartosz Brusikiewicz, współwłaściciel Thai Wok, który przedstawił proces budowania ogólnopolskiej marki oraz Beniamin Vafidis, współwłaściciel Pita Bros, który pokazał, w jaki sposób budować sukcesywną markę street food. Ponadto Aleksander Pałka, COO Rebel Tang, operator wirtualnych restauracji „dark kitchen”, przekazał kilka cennych insightów w wystąpieniu na temat „Wszystko, co musisz wiedzieć o prowadzeniu Dark Kitchen”.
Zobacz również
Swoją prelekcję poprowadził również Maciej Statkiewicz, szef Wolt Drive Polska, usługi kurierskiej przeznaczonej dla branży gastronomicznej i retail, która umożliwia biznesom sprawną dostawę jedzenia oraz innych produktów bez konieczności posiadania własnej floty kurierskiej. Na przykładzie restauracji Soto Sushi, prelegent pokazał, jak komplementarnie działają usługi Wolt Drive, jako operatora logistycznego dostaw oraz Choice, jako operatora systemu zamówień online z restauracji. Podczas prezentacji pokazano też, jak wygląda składanie zamówienia od strony operacyjnej. Zwieńczeniem tego ciekawego półgodzinnego pokazu było faktyczne dostarczenie wcześniej złożonego zamówienia prosto na konferencję w mniej niż 30 minut.
Po każdym wykładzie została przeprowadzona krótka sesja Q&A, gdzie uczestnicy mogli bezpośrednio dopytać prowadzących o nurtujące ich kwestie z zakresu budowania biznesu w branży gastronomii, narzędzi marketingowych czy rozwijania promocji i współpracy z usługodawcami.
Pomiędzy prelekcjami uczestnicy mieli również możliwość wypróbowania wszechstronnego, liczącego sobie nawet 75 funkcji, systemu POS online „Dotykacka” oraz skorzystania z mobilnego punktu Costa Coffee. Całość wydarzenia zamknęła sesja networkingu pomiędzy uczestnikami i prelegentami.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing