Zacznij marzyć – nowa kampania wizerunkowa Lotto zrealizowana przez DDB&tribal

Na początku czerwca ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa gry losowej Lotto Totalizatora Sportowego.
O autorze
0 min czytania 2017-06-05

Przesłanie kampanii można ująć w dwóch słowach: Zacznij marzyć!. Marzenia ma każdy z nas: te większe i mniejsze, bardziej przyziemne, a czasem zupełnie szalone. Gra w Lotto daje szansę na spełnienie wszystkich marzeń, jest biletem do marzeń dla wszystkich tych, którzy chcieliby je spełnić.

Na potrzeby kampanii powstały 3 wersje filmów: 45″, 30″ oraz skrót do 15″, dodatkowo przygotowano kreacje prasowe i OOH.

Reżyserem spotu jest Dobromił Sudak, produkcją zajął się dom produkcyjny Cut Cut, za kreację kampanii odpowiada agencja DDB&tribal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj