Nowa kampania to nie tylko chwytliwa melodia, znana młodszym i starszym pokoleniom – to również pokazanie, że jakość i cena to duet, który najlepiej oddaje istotę zakupów w Lidlu.
– Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyjne ceny, ale też najwyższa jakość. Zależało nam, by zakomunikować to w sposób lekki, pozytywny i bliski naszym odbiorcom – stąd pomysł na wykorzystanie utworu Zbigniewa Wodeckiego, który budzi pozytywne emocje i przywołuje dobre wspomnienia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Zobacz również
Spot zrealizowany został w duchu lifestyle’owym – to dynamiczny obraz codzienności, w której zakupy w Lidlu stają się naturalnym i przyjemnym elementem dnia. Bohaterowie pokazują tym razem, że to właśnie w Lidlu klienci znajdą dla siebie najlepszej jakości produkty w niskiej cenie. Swoją rolę w spocie ma także ambasadorka kanału TikTok Lidl Polska, Marta „Zguta” Zgutczyńska. To komunikacja z humorem, lekkością i dużą dawką codziennej prawdy o zakupach. Kampania rezonuje z szerokim gronem odbiorców – od młodych dorosłych po rodziny z dziećmi.

Kampania „Zakupy robię w moim Lidlu” wystartowała 22 kwietnia br. i będzie obecna w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.
TikTok rozszerza zestaw narzędzi brand safety i daje markom większą kontrolę
Zdjęcie główne: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing