Na marketingu jak na piłce nożnej i polityce znają się wszyscy. Nie wszyscy jednak wiedzą jak łączyć ze sobą elementy marketingowej strategii i jak sprawiać by konsumenci chcieli korzystać z takich a nie innych produktów i usług. Dlatego też tym razem do współpracy przy Startup Sprint zaprosiliśmy specjalistów od marketingu, którzy pomogą uczestnikom w pracach nad ich produktem i strategią. – Mówi Tomasz Czapliński, z funduszu LMS Invest, organizator wydarzenia.
Wydarzenie podzielone zostanie na dwie kategorie. Pierwszą z nich jest Pomysł na startup. W jej ramach uczestnicy będą rozwijać pomysły na nowe rozwiązania. Drugą kategorią jest Strategia to podstawa, w ramach której uczestnicy pod okiem mentorów będą pracować nad zarysem strategii marketingowej dla swojego startupu. Ostatniego dnia prac, w niedzielę zaprezentują przed jury to, co udało im się przez weekend wypracować.
Zobacz również
Miłośnicy nowych technologii na pewno zainteresują się poznańską edycją Startup Safary Office Tour – wycieczkę po biurach jednych z najbardziej znanych firm nowotechnolologicznych i miejsca związanych ze startupami. Do obejrzenia będą między innymi biura Wykop.pl, Omni3D oraz Netguru.
Organizatorzy wydarzenia to LMS Invest oraz Grupa Allegro. NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]