Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Zapowiedź raportu – Kto powinien obsługiwać marki w social media?

Zapowiedź raportu – Kto powinien obsługiwać marki w social media?
Komu powierzyć obsługę marki w mediach społecznościowych? Czy zwrócić się do wyspecjalizowanej agencji social media, agencji interaktywnej, agencji PR-owej, czy może samemu podjąć to wyzwanie. Mamy nadzieję, że nasz raport pomoże odpowiedzieć na te pytania.
O autorze
2 min czytania 2013-04-08

Większość marek obecna jest już na Facebooku. Wiele z nich prowadzi również działania w innych serwisach społecznościowych. Błyskawicznie popularność zdobywają Pinterest i Instagram. Cały czas nowych użytkowników w Polsce zyskują Twitter, Foursquare i LinkedIn. Zapomnieć o sobie ciągle nie dają nk.pl i Google +. Niektórzy mówią już, że lada chwila zza oceanu przywędruje do nas moda na krótkie filmy tworzone i udostępnianie przy pomocy aplikacji Vine. Przy tym wszystkim należy pamiętać, że social media to również komunikacja (dwustronna!) na blogach, forach, a także np. na YouTube, który cały czas stara się wzmocnić swój społecznościowy aspekt.

Gdy patrzymy jednak na to, jak marki radzą sobie w mediach społecznościowych, to szybko okazuje się, że przykładów social media success stories nie jest aż tak wiele. A przynajmniej nie jest ich tyle, ile można by było spodziewać się w kraju, gdzie serwis taki jak Facebook ma już sporo ponad 10 mln aktywnych użytkowników i praktycznie każda marka, zaczynając od osiedlowych pizzerii, a kończąc na wielkich międzynarodowych korporacjach posiada swój fanpage. Dużo łatwiej o piątkowe kryzysy i śmieszne/straszne wpadki niż o efektowne case studies. Na co dzień rządzą żebrolajki, wszędzie ten sam lolcontent, te same lolkoty, poranne kawy i piąteczki.

A przecież można inaczej. Media społecznościowe mają w sobie niesamowity potencjał, który potrafią wykorzystać niektóre marki. Czemu jednak sytuacja wygląda tak jak wygląda? Dlaczego jedni potrafią wykorzystać w pełni wszystkie możliwości, jakie oferują im social media, a inni wyrzucają grube pieniądze na nic nie przynoszącą (może poza „kryzysami”) śmieciową komunikację?

Odpowiedź jest bardzo prosta. Ci pierwsi znają social media, dobrze je rozumieją i potrafią prowadzić w nich działania, ci drudzy nie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Komu więc powierzyć obsługę marki w mediach społecznościowych? Czy zwrócić się do wyspecjalizowanej agencji social media, agencji interaktywnej, agencji PR-owej, czy może samemu podjąć to wyzwanie?

Mamy nadzieję, że nasz raport pomoże odpowiedzieć na powyższe pytania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zawartość raportu

  • Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych? – dyskusja
  • Które firmy prowadzą największe polskie, komercyjne fanpage na Facebooku?
  • Case studies – najlepsze polskie social media success stories
  • Nie tylko Facebook – jakie są najciekawsze serwisy społecznościowe?
  • Narzędzia wspierające działania marketingowe w social media
  • Komentarze praktyków

Termin publikacji

Maj 2013

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Współpraca

Nasz raport dotrze do blisko 40 000 czytelników związanych ściśle z branża marketingową – pracowników działów marketingu firm, właścicieli firm, pracowników agencji marketingowych, PR-owych, interaktywnych, social mediowych, pracowników domów mediowych i sieci reklamowych, jak również studentów kierunków związanych z marketingiem.

Jeśli jesteś zainteresowany promocją w raporcie, skontaktuj się z nami, pisząc na adres [email protected]