Głównym elementem kampanii „Zapunktuj z GLS” jest spot – ciekawe story z przymrużeniem oka, wokół którego budowana jest świadomość marki i promowanej usługi.
– Pracując nad koncepcją, w zasadzie od początku zakładaliśmy, że będzie ona miała nieco humorystyczny charakter. W końcu nauka przez zabawę to patent, który sprawdza się nie tylko wśród najmłodszych odbiorców – wyjaśnia Kamilla Wierzchucka, strategy & concept director w Agencji Heynow, która odpowiada za koncepcję oraz całościową realizację kampanii dla GLS Poland.
Zobacz również
– Obie bohaterki naszej kampanii, choć bardzo się różnią i prowadzą odmienny tryb życia, są idealnymi beneficjentkami punktów odbioru GLS. Spotkania dwóch pań w różnych sytuacjach i porach dnia podkreślają zalety doręczenia do punktu – elastyczność, wygodę, czas – dodaje Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Kampania „Zapunktuj z GLS” jest realizowana dwutorowo z przekazem skierowanym do sklepów internetowych oraz do odbiorców paczek. Działania obejmują szereg kanałów online, między innymi platformy VOD, YouTube, Facebook, Instagram oraz mailingi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]