Cały czas obserwujemy zapotrzebowanie na usługi agencji, które profesjonalnie zajmują się wizerunkiem celebrytów i osób związanych ze światem mediów. Kolejną z nich agencja Ganador, która została założona przez Zbigniewa Bońka, Agnieszkę Prachniak i Macieja Sawickiego – osoby do niedawna związane z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Warto wiedzieć, że Prachniak, niedawno objęła stanowisko head of business development w Kanale Sportowym, a Sawicki został nowym prezesem Kanału.
– Znamy się we trójkę przez wieloletnią współpracę w PZPN. Agencji na rynku jest wiele, ale wierzymy, że bazując na naszych doświadczeniach i relacjach biznesowych z wieloma podmiotami, jesteśmy w stanie stworzyć taką wartość dla naszych klientów, której nie są w stanie im zapewnić inne agencje. Jeżeli chodzi o ofertę, to co nas wyróżnia to umiejętność budowania programów licencyjnych i merchendisingowych z wykorzystaniem marek osobistych i brandów – tłumaczy Agnieszka Prachniak portalowi NowyMarketing.pl
Zobacz również
Agencja Ganador będzie się zajmować nawiązywaniem współprac reklamowych oraz obsługę sponsoringową i marketingową. Celem jest również przygotowywanie programów licencyjnych z udziałem znanych marek.
Pierwszymi klientami agencji są dziennikarze Tomasz Smokowski, Mateusz Borek i Krzysztof Stanowski (wszyscy są związani z Kanałem Sportowym), a także były piłkarz Sebastian Mila (współpracujący z TVP Sport) oraz sam Zbigniew Boniek, współwłaściciel agencji.
Na razie agencja zajmuje się wizerunkiem osób związanych ze światem sportu, ale jak mówią jej twórcy, nie będzie to jedyna branża, na której skupi się Ganador.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Mamy w tym doświadczenie i umiemy to robić skutecznie. Ponadto dostrzegamy pewną niszę na rynku i dlatego chcielibyśmy pomagać w zarządzaniu i komercjalizacji wizerunków różnych osób publicznych. Na razie skupiliśmy się na branży piłkarskiej i dziennikarskiej, bo wywodzimy się z piłki i jest to nasze naturalne środowisko, ale docelowo chcemy też włączyć w swoje portfolio przedstawicieli innych branż. Nie chcemy się zamykać wyłącznie na sport – dodaje Prachniak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Jaki jest plan marketingowy związany z rozwojem Kanału Sportowego? Czy Kanał zamierza opuścić YouTube i stworzyć własną platformę? I w końcu, czego uczy praca w PZPN? M.in. te pytania zadaliśmy Agnieszce Prachniak, która niedawno objęła stanowisko head of business development w Kanale Sportowym.