Zbigniew Boniek, Agnieszka Prachniak i Maciej Sawicki założyli agencję Ganador

Zbigniew Boniek, Agnieszka Prachniak i Maciej Sawicki założyli agencję Ganador
Boniek, Prachniak i Sawicki (do niedawna związani z Polskim Związkiem Piłki Nożnej) uruchomili właśnie agencję Ganador, która zajmuje się kompleksową obsługą marketingową znanych osób. Pod ich skrzydłami znaleźli się już Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski i Sebastian Mila.
O autorze
1 min czytania 2021-10-29

Cały czas obserwujemy zapotrzebowanie na usługi agencji, które profesjonalnie zajmują się wizerunkiem celebrytów i osób związanych ze światem mediów. Kolejną z nich agencja Ganador, która została założona przez Zbigniewa Bońka, Agnieszkę Prachniak i Macieja Sawickiego – osoby do niedawna związane z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Warto wiedzieć, że Prachniak, niedawno objęła stanowisko head of business development w Kanale Sportowym, a Sawicki został nowym prezesem Kanału.

– Znamy się we trójkę przez wieloletnią współpracę w PZPN. Agencji na rynku jest wiele, ale wierzymy, że bazując na naszych doświadczeniach i relacjach biznesowych z wieloma podmiotami, jesteśmy w stanie stworzyć taką wartość dla naszych klientów, której nie są w stanie im zapewnić inne agencje. Jeżeli chodzi o ofertę, to co nas wyróżnia to umiejętność budowania programów licencyjnych i merchendisingowych z wykorzystaniem marek osobistych i brandów – tłumaczy Agnieszka Prachniak portalowi NowyMarketing.pl

Agencja Ganador będzie się zajmować nawiązywaniem współprac reklamowych oraz obsługę sponsoringową i marketingową. Celem jest również przygotowywanie programów licencyjnych z udziałem znanych marek.

Pierwszymi klientami agencji są dziennikarze Tomasz Smokowski, Mateusz Borek i Krzysztof Stanowski (wszyscy są związani z Kanałem Sportowym), a także były piłkarz Sebastian Mila (współpracujący z TVP Sport) oraz sam Zbigniew Boniek, współwłaściciel agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na razie agencja zajmuje się wizerunkiem osób związanych ze światem sportu, ale jak mówią jej twórcy, nie będzie to jedyna branża, na której skupi się Ganador.

– Mamy w tym doświadczenie i umiemy to robić skutecznie. Ponadto dostrzegamy pewną niszę na rynku i dlatego chcielibyśmy pomagać w zarządzaniu i komercjalizacji wizerunków różnych osób publicznych. Na razie skupiliśmy się na branży piłkarskiej i dziennikarskiej, bo wywodzimy się z piłki i jest to nasze naturalne środowisko, ale docelowo chcemy też włączyć w swoje portfolio przedstawicieli innych branż. Nie chcemy się zamykać wyłącznie na sport – dodaje Prachniak. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jaki jest plan marketingowy związany z rozwojem Kanału Sportowego? Czy Kanał zamierza opuścić YouTube i stworzyć własną platformę? I w końcu, czego uczy praca w PZPN? M.in. te pytania zadaliśmy Agnieszce Prachniak, która niedawno objęła stanowisko head of business development w Kanale Sportowym.