– Sytuacja, w której się znaleźliśmy jest dla wszystkich nowa. W krótkim czasie bardzo wpłynęła na zmiany naszych potrzeb i aktywności. Dlatego tak ważne są teraz pozytywne bodźce, wsparcie i rzetelna informacja. Pomagamy naszym klientom w załatwianiu spraw bez wychodzenia z domu ale też zachęcamy ich aby wspierali w tym swoich bliskich. Nie chcemy aby ktokolwiek czuł się wykluczony. Wiemy, że internetowi właśnie teraz mogą pomóc tym mniej zdalnym. Dlatego do naszej akcji #zdalnidopomocy zaprosiliśmy znanych twórców i youtuberów. W naturalny sposób pokazują, jak być samodzielnym w świecie internetowym. Inspirują również innych do bycia pomocnym nawet jeśli jesteśmy daleko – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W akcji #zdalnidopomocy ING zachęca do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiada jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Do udziału w akcji zachęcają Młodzi Zdalni, którzy świetnie radzą sobie w warunkach online i podpowiadają jak nauczyć tych mniej zdalnych ogarniać świat online:
Zobacz również
- reZi (prowadzi kanał gamingowy);
- Naruciak (publikuje parodie filmów i programów);
- Poszukiwacz (komentuje najbardziej popularne filmiki w internecie);
- Aleksandra Żuraw (publikuje materiały o tematyce kobiecej);
- Katarzyna Gandor (prowadzi kanał naukowy);
- Sylwia Lipka (publikuje lifestylowe vblogi);
- Adrianna Skon (publikuje filmiki pogadanki i testuje produkty).
– W czasach tak trudnych, jak obecne, pokrzepia mnie myśl, że za każdą akcją zawsze idzie proporcjonalna do niej reakcja. Nie możemy widzieć się z bliskimi, ale znajdujemy dziesiątki sposobów na pielęgnowanie relacji w inny sposób. Rzeczywistość buduje bariery, szczególnie trudne do pokonania dla osób starszych, nieobeznanych cyfrowo, ale pojawiają się inicjatywy, które umożliwiają im sprawne nawigowanie w tych nowych okolicznościach. Jeśli moja obecność w kampanii #zdalnidopomocy ma pomóc, chociażby jednej rodzinie w pokazaniu osobom starszym, jak ogarniać sprawy online, to nie zastanawiam się długo nad tym, czy do niej dołączyć – mówi Katarzyna Gandor.
ING zachęca do udziału w akcji #zdalnidopomocy m.in. w radiu. W ramach kampanii Kasia Gandor była również gościem porannej audycji Bolesne Poranki newonce.radio, gdzie wspólnie z prowadzącymi rozmawiali w jaki sposób możemy wszyscy zostać #zdalnidopomocy. Podcast z audycji można odsłuchać na stronie: https://www.newonce.radio/bolesne-poranki.
ING przygotował materiały, w których przypomina jak wiele spraw można załatwić z bankiem online, bez wychodzenia z domu oraz daje przydatne wskazówki jak to robić bezpiecznie w obecnym czasie. Na stronie znajdują się także filmiki instruktażowe oraz prosty przewodnik po bankowaniu w aplikacji Moje ING mobile na telefon – swego rodzaju podręcznik dla początkujących, który krok po kroku pokazuje jak zainstalować aplikację i skorzystać z jej podstawowych funkcji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji znajduje się na stronie akcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację kampanii odpowiadają agencje: Brain, GONG, 24/7Communication.