W kolejnych dniach pod hasłem #Zdążysz? będą publikowane wideoreportaże o każdym z bohaterów spotu. Dział zdrowie WP ujawni też wyniki symulacji przebiegu czwartej fali koronawirusa w Polsce, którą przygotowali naukowcy.
– Wiemy, że czwarta fala COVID nadchodzi, a brakuje już pomysłów, jak zachęcić Polaków do szczepień. Jako Wirtualna Polska postanowiliśmy oddać głos tym, którzy najlepiej wiedzą, jaka jest stawka. I którzy daliby wiele, by ich bliscy jeszcze mieli wybór – mówi Michał Gąsior, head of content WP.
Zobacz również
Kampanię przygotowała redakcja WP abcZdrowie. Za produkcję spotu, który jest jej głównym elementem, odpowiadał dział wideo Wirtualnej Polski.
– Nie mamy złudzeń, że #Zdążysz? sprawi, że Polacy masowo ruszą się szczepić. Ale jeśli historie naszych odważnych bohaterów wpłyną na decyzję choć jednej osoby, to na pewno było warto. – dodaje Michał Gąsior.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Dla właścicieli wielu firm powszechne szczepienia przeciwko COVID-19 to szansa na powrót do normalności i możliwość wznowienia działalności po wielu miesiącach lockdownu. Nie bez powodu szukają coraz to nowszych sposobów na promowanie szczepień wśród społeczeństwa – jednym z nich są bonusy i zniżki tylko dla zaszczepionych.