infoShare Startup Zone to gromadząca przedsiębiorców i inwestorów z całego świata strefa w całości poświęcona innowacyjnym projektom. Podobnie, jak w poprzednim roku, startupy uczestniczące w napędzanej przez STARTER przestrzeni będą mogły dołączyć do grona firm prezentujących się na specjalnych stoiskach Startup Expo, a także przedstawić swój pomysł na scenie (Startup Stage) oraz wziąć udział w konkursie dla startupów – Startup Contest.
– Konkurs to świetna okazja dla pomysłów, które szukają drogi i środków na rozwój. Udział w Startup Contest to nie tylko możliwość zaprezentowania się przed międzynarodowym jury, ale i – dzięki przewidzianej w ramach konkursu formule spotkań z mentorami – szansa na zdobycie wiedzy o budowaniu biznesu. Dodatkowo, zwycięzcy prezentujący się na głównej scenie infoShare zyskają możliwość zainteresowania przybyłych z całego świata inwestorów. Oczywiście przewidziano również liczne atrakcje i nagrody. W tym roku wśród polskich finalistów wybierzemy startup, który – jako reprezentant naszego kraju – pojedzie do Kopenhagi na międzynarodowe finały Creative Business Cup! Mamy nadzieję, że powtórzy sukces firmy CTAdventure, która również rozpoczynała swoją przygodę od udziału i zwycięstwa w infoShare Startup Contest – mówi Agnieszka Meller z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.
Zobacz również
Startup Contest to projekt przeznaczony dla startupów znajdujących się na wczesnym etapie realizacji projektu, ale posiadających już co najmniej wersję demo swojego produktu.
– Do udziału w konkursie zapraszamy wszystkie innowacyjne rozwiązania, nie tylko z obszaru IT i nowych technologii. Liczymy też na zgłoszenia od ambitnych naukowców, którzy marzą o skomercjalizowaniu swoich projektów. Startup Zone jest ku temu świetną okazją. Wystarczy wejść na stronę i wypełnić formularz – dodaje Agnieszka Meller.
Spośród projektów, które do 13 kwietnia zarejestrują się na stronie, wyłonionych zostanie trzydzieści. Półfinaliści spotkają się i zaprezentują w STARTERZE przed światowym jury, które wybierze finałową piątkę. Pozostali będą mieli szansę zawalczyć o „dziką kartę” dostając 90 sekund dodatkowej szansy na Startup Stage. Dwoje z nich, wybranych inwestycjami publiczności, dołączy do wyłonionych wcześniej finalistów. Siódemka najlepiej rokujących projektów zawalczy o tytuł najlepszego na scenie głównej konferencji infoShare. Zwycięzców poznamy już 12 czerwca br.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing