Do kampanii zostały wybrane osoby, które nie tylko mają problem ze stawami, ale ze względu na aktywność życiową, zawodową czy sportową narażone są na różnego rodzaju urazy. Preparat 4Flex testują osoby pomiędzy 30 a 60 rokiem życia, które chcą zadbać o sprawność swoich stawów. Każdy z Ambasadorów otrzymał produkt dostosowany do jego indywidualnych potrzeb, przewodnik oraz ulotki informacyjne dla swoich znajomych.
Preparat 4Flex to jedyny na polskim rynku suplement diety zawierający Fortigel® – kolagen naturalnego pochodzenia o doskonałym wchłanianiu. Białko, jakim jest kolagen, pomaga utrzymać zdrowe kości, wspiera wzrost i utrzymanie masy mięśniowej. 4Flex występuje w 5 różnych wariantach, m.in. dla osób aktywnie uprawiających sport czy osób starszych.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Firma Valeant, producent 4Flex zdecydował się na współpracę z agencją Streetcom, ponieważ ta jako jedyna na rynku posiada 300 tysięczną, unikalną społeczność Ekspertów, których zadaniem jest rekomendowanie produktów oraz innowacyjny system informatyczny pozwalający na precyzyjny pomiar ich działań. Kampania ma na celu edukację dotyczącą zdrowego stylu życia i odpowiedniej suplementacji, pomagającej zachować pełną sprawność stawów przez długie lata. Estymowany zasięg kampanii to 700 000 kontaktów z marką.