Co daje posiadanie Ekomersa? Przede wszystkim kopa do dalszej pracy oraz potwierdzenie wartości, jaką charakteryzują się działania firmy wspierającej sprzedaż w sieci. Wartością dodaną, która dla wielu może być szczególnie motywująca, jest zazdrość konkurencji.
Ekomersy to nie tylko nagrody, to stan umysłu, którego osiągnięcie otwiera wiele drzwi i daje pierwsze zielone światło na długiej prostej do lojalnego Klienta.
Zobacz również
Ekomersy – uznanie branży i Klientów
Po raz czwarty nagrodzeni zostaną najlepsi w swoich kategoriach i najbardziej otwarci przedsiębiorcy, którzy wspierają biznes w sieci. W tym roku Ekomersy przyznawane będą w 13 kategoriach, zaś wynik rywalizacji będzie wypadkową głosów oddanych w sieci oraz głosów jury konkursowego.
Pierwszy etap konkursu to zgłoszenie kandydatów, którego dokonać można do 30 czerwca 2015 roku. Do drugiego etapu organizator – Fundacja Polak 2.0 kwalifikuje zgłoszonych, którzy spełniają wszystkie formalne kryteria uczestnictwa. Drugi etap to otwarte głosowanie w sieci, które zapewnia, że do dalszej rozgrywki awansują ci, którzy realnie odpowiadają zapotrzebowaniom rynku. Do ostatniego trzeciego etapu dostanie się 10 najlepszych firm w danej kategorii, które poddane zostaną ocenie Jury konkursu.
Fundacja Polak 2.0, chociaż działa w branży e-commerce od jej początków w Polsce, wychodzi z założenia, że ramy konkursowe muszą ciągle ewoluować, aby nadążyć za zmianami rynkowymi. Konstruując kategorie, w jakich przyznane zostaną Ekomersy zwróciła się o opinie do przedstawicieli branży. Tegoroczne kategorie są więc efektem wielotygodniowych konsultacji, spotkań oraz… burzliwych sporów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ekomersy 2015 przyznane zostaną w następujących kategoriach:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce,
- Debiut roku,
- Platforma sklepowa,
- Rozwiązanie płatnicze przyjazne klientowi,
- Firma dostawcza,
- Produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu
- Wdrożenie roku,
- Akcja promocyjna sklepu,
- Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży,
- Rozwiązanie IT w ecommerce,
- Produkt/usługa wspierająca Customer Support
- Firma wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów,
- Najlepsze rozwiązanie m-commerce.
Być najlepszym między najlepszymi
Zwycięzców Ekomersów poznamy 14 października podczas wieczoru branżowego IX Targów eHandlu na Stadionie Narodowym w Warszawie. Wśród dotychczasowych zdobywców Ekomersów znaleźli się m.in. Shoper, PayU, FreshMail, Brand24, InPost, Click Apps, Answear.com, Shoplo, Trusted Shops, GetResponse, i-sklep, GO.pl, wFirma.pl, Tomasz Karwatka i Rafał Brzoska.
Jeśli chcesz znaleźć się w tym znamienitym gronie musisz pomóc szczęściu zgłaszając firmę na stronie, a następnie postarać się o głosy w sieci. Jak pokazały poprzednie lata, nominowani potrafią doskonale o nie zadbać.