Adam Urbanowski, dotychczasowy dyrektor marketingu, objął stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju serwisów internetowych, jednocześnie zmieniła się nazwa samego działu zarządzanego przez Urbanowskiego.
– Obszar działalności struktur marketingowych w Comperia.pl S.A. zawsze był szeroki. Wraz z niezwykle szybkim rozwojem biznesu, wydawaniem kolejnych porównywarek, nowych serwisów czy narzędzi wzbogacających nasze witryny, zespół marketingu dzierżył pełną odpowiedzialność za rozwój i wyniki serwisów internetowych spółki. Przyszedł czas, aby nazwę działu dostosować do rzeczywistości – wyjaśnia Bartosz Michałek, prezes zarządu Comperia.pl S.A. – Kolejnym powodem zmiany jest znaczące poszerzenie kompetencji zespołu w wyniku udoskonalania procesu zarządzania i realizacji projektów IT – dodaje Michałek.
Zobacz również
Adam Urbanowski, dotychczasowy dyrektor marketingu, związany ze spółką od 2,5 roku, jako dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A. kieruje pracami zespołu, w skład którego wchodzą m.in. graficy, UX designerzy, project managerowie oraz specjaliści marketingu. Osoby te są odpowiedzialne za rozwój serwisów oraz internetowych narzędzi w zakresie finansów, telekomunikacji oraz ubezpieczeń, m.in. www.Comperia.pl, www.Banki.pl, www.TELEPOLIS.PL, www.Ub.Comperia.pl, www.ComperiaAgent.pl, www.ComperiaBonusClub.pl, Comperia Analytics, itd.
– Zmiana nazwy działu wynika z charakteru obowiązków wykonywanych przez dotychczasowy zespół marketingu. Poza prowadzeniem szerokich działań marketingowych, naszym bardzo ważnym zadaniem jest rozwój spółki o nowe rozwiązania w postaci porównywarek, serwisów internetowych czy aplikacji mobilnych – projektów, które przygotowujemy od koncepcji po realizację i utrzymanie – tłumaczy Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A.
Projekty realizowane przez dział marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A. w ostatnich miesiącach to m.in.:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- porównywarki usług GSM (Comperia.pl, Telepolis.pl), będące efektem rozwoju spółki w nowych obszarach tematycznych po zakupie TELEPOLIS.PL – największego polskiego portalu telekomunikacyjnego
- społeczność Comperia.pl, czyli forum, które zebrało już prawie 30 000 pytań oraz wypowiedzi internautów i porad ekspertów
- klub lojalnościowy Comperia Bonus Club dedykowany uczestnikom cyklicznych promocji Comperia Bonus, pozwalający zarabiać na polecaniu najlepszych produktów i usług finansowych
- narzędzie analityczne Comperia Analytics, za pośrednictwem którego w kilka kliknięć można dokonać analizy produktów finansowych, pokazując np. zachowanie oprocentowania lokat na osi czasu, z możliwością podglądu danych historycznych – rozwiązanie zebrało pozytywne recenzje i jest coraz częściej używane przez m.in dziennikarzy, blogerów i specjalistów z branży finansowej
- Finanse Na Żywo, czyli projekt w ramach którego eksperci Comperia.pl na żywo relacjonują wydarzenia ze świata finansów oraz wchodzą w dyskusję z internautami (www.comperia.pl/blog-mikolaj-fidzinski lub www.comperia.pl/blog-jacek-kasperczyk).
Słuchaj podcastu NowyMarketing