Po 26 latach pracy operacyjnej z Zarządu IQS odchodzi Matt Wójcik, który od tej pory swoją wiedzę i doświadczenie będzie wykorzystywał w nowopowstałej Radzie Nadzorczej. W swojej nowej roli Wójcik będzie koncentrował się na strategicznym oraz długofalowym rozwoju firmy.
W skład utworzonej Rady Nadzorczej weszli również Jacek Olechowski oraz Edyta Gurazdowska z Zarządu Mediacap.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Wraz z początkiem roku, do IQS dołączył Michał Rogowski, który zajął stanowisko chief commercial officer. Nowy członek Zarządu nadzoruje pion badań, który tworzą obecnie trzy zespoły ilościowo-jakościowe, a także dział handlowy firmy.
Michał Rogowski z branżą badawczą związany jest od 20 lat. Z wykształcenia jest psychologiem ekonomicznym. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej pracował w takich firmach jak: CASE, Pentor, TNS, a ostatnie lata, jako Business Development Director & Strategic Account Partner, w Kantar Polska. Specjalizował się w badaniach z obszaru innowacji, segmentacji, marki i zachowań nabywców.
Ze spółką rozstaje się Grzegorz Giza, pełniący dotychczas funkcję Chief Growth Officer.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing