Zmiany w zespole RTB House. Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami

Zmiany na kluczowych stanowiskach w RTB House, globalnej spółce dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. W odpowiedzi na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, aż czworo specjalistów zyskało nowe, strategiczne kompetencje.
O autorze
1 min czytania 2019-10-31

Łukasz Abgarowicz objął nowo utworzone stanowisko head of new products. W swojej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie koncepcji biznesowej nowych produktów oraz ich wdrożenie i rozwój na poziomie globalnym. Z RTB House jest związany od stycznia 2014 roku.

Dotychczasowe obowiązki Łukasza Abgarowicza na stanowisku business development director Poland przejęła Agnieszka Gilewska. Odpowiada za całość działań biznesowych w kraju, w tym m.in. za strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki.

Agnieszka Gilewska dołączyła do RTB House w 2015 roku. Objęła funkcję customer service executive, na przestrzeni czterech lat awansując kolejno na stanowisko senior account manager, następnie head of account management. Zarządzała strukturami biznesowymi odpowiedzialnymi za obsługę polskich klientów. Wcześniej pracowała m.in. w niemieckiej firmie Koenig & Bauer.

Nowe stanowisko objął również Mateusz Dąbrowski, który jako head of sales odpowiada za zarządzanie strukturami sprzedaży w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z RTB House jest związany od września ubiegłego roku. Zaczynał jako project manager, następnie awansował na stanowisko sales process coordinator. Przed dołączeniem do RTB House pracował m.in. dla takich firm, jak Mars, Nielsen czy Jerónimo Martins.

Ostatnią ze strategicznych zmian na kierowniczych stanowiskach w RTB House jest objęcie roli dyrektora regionu krajów Beneluksu przez Tomasza Hadę, który jako business development director DACH & Benelux jest odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie działaniami sprzedażowymi firmy na lokalnych rynkach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tomasz rozpoczął pracę dla RTB House w 2017 roku jako project manager. Następnie, jako business development director DACH, odpowiadał za planowanie i realizację działań biznesowych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie McKinsey & Company.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– RTB House odnotowuje znaczące wzrosty w skali rok do roku. O sile naszej firmy bez wątpienia stanowi zespół wybitnych specjalistów. Podjęte strategiczne awanse strukturalne są na to dowodem. Jestem przekonany, że przełożą się na utrzymanie i dalsze zwiększanie naszej przewagi rynkowej i silnej pozycji globalnej – mówi Daniel Surmacz, COO w RTB House.