…zdrowego stylu życia oraz odpowiedniego leczenia. 14 listopada b.r. Koalicja na Rzecz Walki z Cukrzycą rusza z kampanią społeczną – „Znajdź swojego mistrza”. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy.
Kampania społeczna „Znajdź swojego mistrza” ma na celu zwrócenie uwagi na problem niskiej świadomości społecznej dotyczącej cukrzycy typu 2. Zarówno osoby zdrowe, które ignorują wczesne objawy cukrzycy, jak i diabetycy poprzez złą dietę, brak aktywności fizycznej i niewłaściwe leczenie narażają się na groźne powikłania choroby.
Zobacz również
W ramach projektu zrealizowano spot edukacyjny utrzymany w humorystycznej konwencji starych filmów kung-fu. Jego celem jest motywacja diabetyków do walki z cukrzycą i przypomnienie najważniejszych zasad życia z tą chorobą. Do projektu zaangażowano aktora Michała Milowicza, który wcielił się w role chorego na cukrzycę, który bezustannie prowadzi walkę z groźnymi przeciwnikami, tj. złą dietą, siedzącym trybem życia, niewłaściwym leczeniem i hipoglikemią. Nad bohaterem czuwa mistrz, w rolę którego wcielił się diabetolog prof. dr hab. n. med. Leszek Czupryniak, który dzięki odpowiedniej motywacji pomaga choremu w skutecznym pokonywaniu wroga.
W ramach kampanii uruchomiona zostanie także strona internetowa www.znajdzswojegomistrza.pl, która zawiera najważniejsze informacje o cukrzycy i jej groźnych przeciwnikach. Launch kampanii zaplanowany jest na 14 listopada b.r., kiedy na świecie obchodzony jest Światowy Dzień Walki z Cukrzycą (World Diabetes Day).
Kampania „Znajdź swojego mistrza” powstała z inicjatywy Koalicji na Rzecz Walki oraz organizacji diabetologicznych wchodzących w jej skład: Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego, Polskiej Federacji Edukacji w Diabetologii, Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków, Stowarzyszenia Edukacji Diabetologicznej, Towarzystwa Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą, Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pomocy Dzieciom i Młodzieży Chorym na Cukrzycę, Mojacukrzyca.org. Mecenasem kampanii jest Novo Nordisk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za koncept kreatywny i realizację kampanii oraz strony internetowej „Znajdź swojego mistrza” odpowiada agencja VML Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zobacz film z planu: