Znamy już case studies MIXX Conference 2015!

19 listopada galę konkursową MIXX Awards 2015 poprzedzi MIXX Conference – konferencja realizowana w formule 20-minutowych case studies, prezentowanych w duetach agencja-klient. Znamy już kampanie, które zostaną zaprezentowane w ramach wydarzenia.
O autorze
0 min czytania 2015-10-19

Poniżej przedstawiamy 12 duetów, które podczas konferencji opowiedzą o swoich najlepszych digitalowych kampaniach. Pełna agenda wydarzenia już wkrótce.

MIXX Conference to wydarzenie prezentujące najnowsze, najbardziej efektywne i najbardziej inspirujące digitalowe case’y w formie 20-minutowych prezentacji. Kilkunastu przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych wraz z klientami zaprezentuje najlepsze case studies kampanii online ostatnich 12 miesięcy. Konferencja pozwoli uczestnikom spojrzeć na najciekawsze polskie kampanie internetowe oczami ich twórców i marketerów.

Ubiegłoroczną edycję MIXX Conference uświetniły prezentacje kampanii takich marek, jak m.in.: Prince Polo, Heineken, PZU czy Milka, a także kampanie marketingu miejsc (Łódź) czy też case study pierwszego w Polsce internetowego talent show (Hoop Cola – Można Inaczej).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing