Poniżej przedstawiamy 12 duetów, które podczas konferencji opowiedzą o swoich najlepszych digitalowych kampaniach. Pełna agenda wydarzenia już wkrótce.
Zobacz również
MIXX Conference to wydarzenie prezentujące najnowsze, najbardziej efektywne i najbardziej inspirujące digitalowe case’y w formie 20-minutowych prezentacji. Kilkunastu przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych wraz z klientami zaprezentuje najlepsze case studies kampanii online ostatnich 12 miesięcy. Konferencja pozwoli uczestnikom spojrzeć na najciekawsze polskie kampanie internetowe oczami ich twórców i marketerów.
Ubiegłoroczną edycję MIXX Conference uświetniły prezentacje kampanii takich marek, jak m.in.: Prince Polo, Heineken, PZU czy Milka, a także kampanie marketingu miejsc (Łódź) czy też case study pierwszego w Polsce internetowego talent show (Hoop Cola – Można Inaczej).
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing