Firma Pantone 6 grudnia br. ogłosiła, że kolorem 2019 roku jest Living Coral, czyli odcień koralowy. W porównaniu do fioletu, który jest kolorem mijającego roku, Living Coral jest o wiele łagodniejszy, spokojniejszy i przyjaźniejszy dla oka. Przywodzi na myśl morskie barwy i jest o wiele bardziej uniwersalny niż mocny, prowokujący fiolet.
Zobacz również
Living Coral ma za zadanie przypominać nam też o pewnym problemie. Mianowicie – ulotności i kruchości cudów natury, które nas otaczają i wraz z coraz bardziej zanieczyszczonym środowiskiem, powoli wymierają. Kolor ten przypomina nam, że to w naszych rękach jest, by tą otaczającą nas piękność uratować.
Wiadomość o kolorze roku Pantone obiegła świat w błyskawicznym tempie. IKEA znana ze swojego świetnego real time marketingu na swój sposób odpowiedziała na wieści firmy Pantone.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
Słuchaj podcastu NowyMarketing