Natalia Wenzławska, Communication & Brand Manager, CBRE: „Celem projektu OFFICE SUPERSTAR było wyłonienie firm, które w holistyczny sposób rozumieją pojęcie przestrzeni biurowej. To już nie tylko miejsce pracy, w budynkach spędzamy 90% czasu, właśnie w nich budujemy relacje zawodowe i prywatne, rozwijamy się, a także relaksujemy. Celem konkursu jest budowanie świadomości w organizacjach, że takie podejście do biura gwarantuje sukces w postaci zadowolonych i lojalnych pracowników. Napływające zgłoszenia były dowodem na to, że coraz więcej firm w Polsce podąża za tym trendem i wykorzystuje swoją przestrzeń jako zasób strategiczny, a także bardzo ważną część komunikacji z otoczeniem. To również świetna okazja dla Laureatów Konkursu do promowania swoich przestrzeni. Gratulujemy zwycięzcom! I zapraszamy do zgłoszeń za rok.”
Oto lista zwycięzców:
Zobacz również
Laureat w kategorii „Biuro 4.0 | Innowacje” – SKANSKA,
uzasadnienie wyboru: „Prawdziwa innowacja to pozwolenie pracownikom na podjęcie decyzji o tym, jak pracują i w jakiej przestrzeni.”
Laureat w kategorii „Biuro Cooworkingowe” – ADGAR POLAND (BRAIN EMBASSY),
uzasadnienie wyboru: „Za wzorowy przykład jak powinno wyglądać biuro coworkingowe.”
Laureat w kategorii „Biuro małej firmy” – HAND MADE, Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
uzasadnienie wyboru: „Za wyjątkową dbałość o szczegóły, wysoką jakość wykonania oraz unikalne, ręczne zdobienia, nadające charakteru całej przestrzeni.”
Laureat w kategorii „Biurowy Wellness” – AVIVA
uzasadnienie wyboru: „Za możliwość wyboru przestrzeni do pracy, zaprojektowanej w taki sposób, aby dbać o komfort pracowników. Nawet lokalizacja biura (oraz jej zmiana) były motywowane właśnie ich wygodą.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Laureat w kategorii „Najlepsze biuro w branży doradczej” – GOLDMAN RECRUITMENT
uzasadnienie wyboru: „Za dbanie o komfort pracowników oraz ludzki wizerunek przestrzeni.”
Laureat w kategorii „Najlepsze biuro w branży finansowej” – AVIVA
uzasadnienie wyboru: „Najbardziej wyróżniające się biuro w swojej kategorii: za różnorodność, kreatywność i elastyczność powierzchni.”
Laureat w kategorii „Najlepsze biuro w branży kreatywnej” – DELOITTE DIGITAL
uzasadnienie wyboru: „Za duże przestrzenie, w których znajdziemy miejsce nie tylko na pracę, ale także na relaks i uspokojenie.”
Laureat w kategorii „Najlepsze biuro w branży prawniczej” – LINKLATERS
uzasadnienie wyboru: „Za spójność projektu, wysoką klasę oraz podkreślenie elegancji poprzez aranżację przestrzeni. To wnętrze, które buduje prestiż organizacji.”
Laureat w kategorii „Najlepsze biuro w branży technologicznej” – OLX GROUP
uzasadnienie wyboru: „Za różnorodność przestrzeni, wysoką jakość oraz niezwykle kreatywne podejście w aranżacji przestrzeni.”
Laureat w kategorii „Najlepsze biuro w branży BPO/SSC” – XL CATLIN
uzasadnienie wyboru: „Za najbardziej pro ludzkie podejście do aranżacji biura w branży, połączone z niewymuszoną elegancją.”
Laureat w kategorii „Sala Konferencyjna” – GOOGLE
uzasadnienie wyboru: „Za wzorowy przykład tego, jak powinna wyglądać przyjazna i praktyczna przestrzeń konferencyjna.”
Laureat w kategorii „Social Zone” – MEDIACOM
uzasadnienie wyboru: „Za łączenie ludzi dzięki przemyślanemu zaaranżowaniu przestrzeni w biurze.”
W Kapitule Konkursu zasiadali najwyższej klasy eksperci: Ewa Andrzejewska, Daniel Bienias, Beata Bochińska, Radosław Gajda, Natalia Hatalska, Łukasz Kałędkiewicz, Bogna Kietlińska, prof. Ewa Kuryłowicz, Karolina Manikowska, Bogdan Rogala, Agnieszka Kalinowska-Sołtys.
Laureaci konkursu otrzymali niezwykłe statuetki w postaci lewitujących doniczek oraz tillandsie – rośliny, które do życia potrzebują jedynie powietrza oraz odrobiny wilgoci. Wręczenie statuetek odbyło się podczas konferencji CBRE IDEA LAB CONFERENCE w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Projekt organizowany był przez firmę doradczą CBRE, a jego Partnerami byli Philips Lighting i Grupa Nowy Styl, a partnerem technologicznym była firma Spaceti.
Honorowy patronat nad konkursem objęło Stowarzyszenie Architektów Rzeczpospolitej Polski (SARP), medialnie konkurs wspierało ponad 20 patronów, m.in.: Eurobuild, Harvard Business Review, Outsourcing & More, Marka Pracodawcy.
Wszystkie zwycięskie aranżacje można zobaczyć na stronie www.officesuperstar.pl.
Kolejna edycja konkursu OFFICE SUPERSTAR planowana jest w pierwszej połowie 2018 roku.