YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. W tym roku nagrody zostaną przyznane aż w siedmiu kategoriach, a Grand Prix konkursu otrzymają twórcy najlepszej spośród nagrodzonych kampanii, która nie tylko odzwierciedla, ale też sama wytycza nowe trendy w komunikacji z wykorzystaniem YouTube.
Jury, złożone z 27 ekspertów z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców, w ramach pierwszej tury obrad wyłoniło kampanie, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach. Które kampanie okazały się najbardziej efektywne i kreatywne według jury?
Zobacz również
Pełna lista nominowanych:
Multiscreen Excellence
- Moda wkracza do Metaverse, czyli jak CCC wykorzystało AR w kampanii Black Friday – CCC
- Gang Swojaków Biedronki – Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
- Wokas – Rośliny Cię Pokochają – Wokas, WebTalk, MediaOn, Graffiti Films
Compelling Storytelling
- Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! – ING Bank Śląski, GONG
- Gang Swojaków Biedronki – Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
- Gen Z – RocketJobs.pl, F25 Production House
- Dzikie Białko – Storytel, Don’t Panic Production
- Robin Hood – Storytel, Don’t Panic Production
Art & Culture
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Akademia Dolce Vita by Delonghi – De’Longhi S.A., Performance Media
- Tiger Battle – Grupa Maspex Sp. z.o.o.
- Mastercard Music – Mastercard, McCANN Poland
- Reklama kursu „Projekt Fotografia” – Projekt Fotografia
- Bajki dla dorosłych – Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme, FollowAgency
- Robin Hood – Storytel, Don’t Panic Production
Ingenious Insight
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Poradnik Świątecznego Przetrwania – Fundacja JiM, BBDO WWA
- Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! – ING Bank Śląski, GONG
- Szczęśliwe kurki! – Grupa Maspex Sp. z.o.o., Feeders, Starcom
- Mastercard Music – Mastercard, McCANN Poland
- Jestem kobietą – YES, 180heartbeats + JUNG v MATT
Action Driver
- Nawet jeśli nie masz czasu na książkę, to go masz – Empik, Plej
- Poszukiwacze zaginionych płatków – Grupa Maspex Sp. z.o.o., Dziadek do orzechów
- Gadający sprzęt z Gwarancją Najniższej Ceny w OleOle – Euro-net Sp. z o.o. / OleOle, Welcome Digital
- Na szczęście masz BLIKA – Polski Standard Płatności (BLIK), SPARK FOUNDRY, Change Serviceplan Poland
- Twisto Xmas – Twisto Polska Sp. z o.o., Sales&More
The Underdog
- Reklama kursu „Projekt Fotografia” – Projekt Fotografia
- Misja: Praca – RocketJobs.pl, 180heartbeats + JUNG v MATT
- Gen Z – RocketJobs.pl, F25 Production House
- Rozśpiewaj się na świat – Varsztatovnia
Force for Good
- Stwórzmy razem mapę firm zero waste – ING Bank Śląski, GONG, Mediahub
- Pierwsza Pomoc Ludzkości – Bank BNP Paribas, Polski Czerwony Krzyż, VMLY&R, Havas Media
- #PięknoBezFiltra – DOVE, Yellow Cups
- Bajki dla dorosłych – Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme
- Podaruj Wigilię – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Starcom
- Jestem kobietą – YES, 180heartbeats + JUNG v MATT
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali 23 listopada 2023 roku. Nominacje możecie sprawdzić także na stronie konkursu.
YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.