Kreatywność i efektywność to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą te dwie cechy. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu różnorodnych kategoriach, zaś Grand Prix otrzymają twórcy i twórczynie kampanii, która zdaniem jurorów i jurorek nie tylko czerpie z obecnych trendów, ale też jest przykładem nieszablonowego pomysłu i podejścia do komunikacji z wykorzystaniem wideo.
Podczas obrad jury, złożonego z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców, zdecydowano, które spośród zgłoszonych kampanii wyróżniają się kreatywnością i skutecznością i mają szansę powalczyć o statuetkę konkursu.
Zobacz również
Pełna lista nominacji w poszczególnych kategoriach
„Unskippable” Creative
- Jestem przyszłością – YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House
- Każdemu może się zdarzyć #2 – Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
- Łowicz Boys – Grupa Maspex, Feeders Agency, Letemknow Sequence
- ON: Uśmiech proszę! – TORF CORPORATION SP. Z O.O., KERRIS, Zenith
- Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub
- Znamy to z Maka – McDonald’s Polska, DDB, OMD
The Underdog
- HRejterzy – Mały Gigant Świata IT – CodeTwo
- #miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
- Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia
Ingenious Insight
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy – Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
- Każdemu może się zdarzyć #2 – Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
- Nie Daj Się Zdefiniować #odkryjswójkolor – Motorola Polska, Tigers
- Mam siebie na całe życie – Health Labs Care, Plej, Adequate
- Matura z WF-u – Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
- OLX przedstawia: marzenia do wypożyczenia – Grupa OLX Sp. z o.o.
- PRAWO PRACY JEST MEGA FAJNE – RocketJobs.pl, F25 Production House
- Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub
Full Funnel Marketing on YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- BLIKOMANIA 2023 – BLIK, Polski Standard Płatności Sp. z o.o., Spark Foundry, Change Serviceplan
- Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy – Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
- #miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
- W środowisku Pracuj.pl 2023 – Pracuj.pl, K2 Precise
- Kawa w 40 odsłonach od De’Longhi – De’Longhi Polska Sp. z o.o., Sales Tube, Mediaplus, Performance Media
- Mam siebie na całe życie – Health Labs Care, Plej, Adequate
Force for Good
- Matura z WF-u – Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
- Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia
- Obieg zamknięty w McDonald’s – McDonald’s Polska, DDB, OMD
- Podaruj Wigilię 2022 – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
- Sherlock na tropie e-Zła – Grupa OLX Sp. z o.o., PZL
Action Driver
- Antybaton Fighter – Grupa Maspex, Feeders Agency, Fantasyexpo, Letemknow Sequence
- Decathlon x Rezigiusz: To brzmi dobrze! – Decathlon, MediaCom, Przestrzeń, GetHero
- Ja w przyszłości. Powered by AI&ING – ING Bank Śląski, GONG, MediaHub, Hill & Knowlton
- Podaruj Wigilię 2022 – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
- Wpływ strategii Value-Based Bidding na efektywność kampanii wideo – Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Sales&More
- Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub
Zwycięzców poszczególnych kategorii oraz Grand Prix poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br.
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
PS YouTube Works Awards 2022 przyznane: Grand Prix dla kampanii „Jestem kobietą” marki YES
Sprawdź zwycięzców zeszłorocznej edycji YouTube Works Awards. Grand Prix zdobyła kampania „Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło także kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex.