Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2023

Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2023
Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.
O autorze
2 min czytania 2024-02-07

Kreatywność i efektywność to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą te dwie cechy. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu różnorodnych kategoriach, zaś Grand Prix otrzymają twórcy i twórczynie kampanii, która zdaniem jurorów i jurorek nie tylko czerpie z obecnych trendów, ale też jest przykładem nieszablonowego pomysłu i podejścia do komunikacji z wykorzystaniem wideo. 

Podczas obrad jury, złożonego z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców, zdecydowano, które spośród zgłoszonych kampanii wyróżniają się kreatywnością i skutecznością i mają szansę powalczyć o statuetkę konkursu. 

Pełna lista nominacji w poszczególnych kategoriach

„Unskippable” Creative

  • Jestem przyszłością – YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House
  • Każdemu może się zdarzyć #2 – Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
  • Łowicz Boys – Grupa Maspex, Feeders Agency, Letemknow Sequence
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

The Underdog

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • HRejterzy – Mały Gigant Świata IT – CodeTwo
  • #miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia

Ingenious Insight

  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy – Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • Mam siebie na całe życie – Health Labs Care, Plej, Adequate
  • Matura z WF-u – Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Full Funnel Marketing on YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • BLIKOMANIA 2023 – BLIK, Polski Standard Płatności Sp. z o.o., Spark Foundry, Change Serviceplan
  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy – Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • #miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • W środowisku Pracuj.pl 2023 – Pracuj.pl, K2 Precise
  • Kawa w 40 odsłonach od De’Longhi – De’Longhi Polska Sp. z o.o., Sales Tube, Mediaplus, Performance Media
  • Mam siebie na całe życie – Health Labs Care, Plej, Adequate

Force for Good

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Matura z WF-u – Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia
  • Obieg zamknięty w McDonald’s – McDonald’s Polska, DDB, OMD

Action Driver

  • Podaruj Wigilię 2022 – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
  • Wpływ strategii Value-Based Bidding na efektywność kampanii wideo – Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Sales&More
https://www.youtube.com/watch?v=1wPPCbVGh0g&ab_channel=LINK4
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Zwycięzców poszczególnych kategorii oraz Grand Prix poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br.

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

PS YouTube Works Awards 2022 przyznane: Grand Prix dla kampanii „Jestem kobietą” marki YES

Sprawdź zwycięzców zeszłorocznej edycji YouTube Works Awards. Grand Prix zdobyła kampania „Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło także kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex.