Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracowników biurowych, którzy postanawiają zmienić swoją ścieżkę kariery.
Do mediów powraca gwiazdorska obsada serii „W środowisku Pracuj.pl”, która zadebiutowała w 2021 roku. W zimowej odsłonie do bohaterów animowanego świata dołącza Maciej Chrumczyk, dzik wykonujący pracę biurową.
Zobacz również
Niezadowolony z poprzedniej pracy, gdzie panowała „dziczyzna”, a także z wewnętrznych zasad i klimatu w firmie, postanawia poszukać nowego miejsca zatrudnienia. Korzystając z Pracuj.pl, zmienia on swoją sytuację zawodową na lepsze, przechodząc do zaufanego pracodawcy, u którego panuje przyjazna atmosfera, ma nowoczesne biuro, a praca jest wykonywana hybrydowo.
Bohaterem kierują motywacje znane wielu pracownikom i kandydatom. Według badań Pracuj.pl zdalnie lub częściowo poza biurem pracuje blisko ⅓ Polaków, a dla ¾ reputacja pracodawcy jest jednym z kluczowych aspektów w wyborze pracy. Ponadto co piąty kandydat przyznaje, że chce zmienić pracę ze względu na złą atmosferę w miejscu zatrudnienia.
W kampanii powracają także spoty znane z poprzednich odsłon „W środowisku Pracuj.pl”. Działania kierowane są do przedstawicieli różnych grup zawodowych, w tym pracowników biurowych i fizycznych. Kampania pokazuje, że Pracuj.pl jest przestrzenią, w której oferty pracy znaleźć mogą wszyscy, którzy szukają nowych możliwości kariery.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Od startu naszej animowanej platformy komunikacyjnej do środowiska Pracuj.pl sukcesywnie dołączają kolejni bohaterzy, symbolizujący różne grupy zawodowe i doświadczenia pracowników. Chcemy, by za wysokiej jakości animacją i humorem krył się też konkretny pozytywny przekaz. Pracuj.pl od wielu lat jest wiodącym miejscem spotkań pracodawców z kandydatami w Polsce. Wiemy, że w 2023 roku wiele osób będzie szukać zaufanych, dobrych miejsc pracy, dających możliwości rozwoju i elastyczność. Dzięki stale rozwijanym funkcjom Pracuj.pl użytkownicy mają dodatkowe szanse znalezienia pracodawcy, który spełni ich oczekiwania – mówi Małgorzata Burcewicz, brand managerka Pracuj.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa odsłona serwisu Pracuj.pl
Kampania połączona jest z premierą nowej odsłony strony Pracuj.pl, uwzględniającej odświeżony design strony głównej, większą personalizację prezentowanych ofert oraz nowe funkcje dla użytkowników, wspierające łatwiejsze i bardziej intuicyjne aplikowanie o pracę i wyszukiwanie ogłoszeń. Elementy nowej wersji serwisu prezentowane są także w animowanych spotach.
Zimowa odsłona kampanii potrwa od 16 stycznia do 28 lutego 2023 roku. W ramach szerokiego miksu mediów zaplanowana została emisja spotów w telewizji, popularnych serwisach VOD, w mediach ogólnopolskich i regionalnych, a także na platformach społecznościowych.
Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil oraz dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów). Reżyserem spotów jest Paweł Krzemiński. Dom mediowy K2 Precise jest odpowiedzialny za zakup mediów TV i digital. Kampanię performance prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Za kampanię w mediach społecznościowych odpowiadają agencja More Bananas oraz zespół ds. komunikacji marketingowej Pracuj.pl. Działania w obszarze PR earned i paid wspiera agencja Linkleaders.