RakReaton to ogólnopolska inicjatywa sportowo-charytatywna, która ma na celu wsparcie dzieci chorych na nowotwory. We wrześniu uczestnicy podejmują wyzwanie, pokonując kilometry w różnych formach aktywności, takich jak bieganie, chodzenie czy jazda na rowerze. Każdy pokonany kilometr przekłada się na wsparcie finansowe dla dzieci i ich rodzin, a zebrane środki są przeznaczane na leczenie, rehabilitację oraz wsparcie psychologiczne.
W wyzwaniu biorą udział nie tylko sportowcy, celebryci i influencerzy, ale także wszyscy, którzy chcą przyczynić się do tej szczytnej sprawy. Wśród Przyjaciół akcji znajdują się takie organizacje jak Fundacja Santander, Dr. Schumacher, Fundacja Unum, Jysk Polska, Lego, Rekeep Polska, Sixt, Tim, Totalizator Sportowy, VELO Bank i Orlen Aviation.
Zobacz również
Ambasadorami RakReatonu są: Jan Mela, Łukasz Wróbel i Adrian Kostera, którzy również zapraszają wszystkich do udziału w tej wyjątkowej akcji. Razem możemy stworzyć silną społeczność, która walczy o lepsze jutro dla dzieci dotkniętych nowotworami.
RakReaton łączy ludzi w walce z nowotworami dziecięcymi, promując jednocześnie zdrowy styl życia i solidarność w obliczu choroby. Dodatkowo partnerzy (Fundacja Lotto, Impel Group, SGB Banki Spółdzielcze), zobowiązali się do przekazania 120 tysięcy złotych na rzecz dzieci.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
- Pobierz aplikację Activy.
- Zarejestruj się i dołącz do wyzwania RakReaton.
- Zbieraj kilometry.
To ostatnia szansa, aby dołączyć do akcji, która ma na celu wsparcie najmłodszych pacjentów i ich rodzin w trudnych chwilach. Zachęcamy do pokazania swojej aktywności z hashtagiem #RakReaton.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.