W trzecim sezonie serialu „Opowieść podręcznej” fabuła koncentruje się na tytułowej podręcznej June, granej przez aktorkę Elisabeth Moss, i jej buncie przeciwko Republice Gileadu, do którego kobieta ponownie trafia. Zaskakujące spotkania, zdrady i podróż do przerażającego serca Gileadu zmuszają wszystkich bohaterów do działania. Na ustach mają oni tylko jedną prowokacyjną modlitwę: „Błogosławiona walka”.
W ramach promocji serialu na kreacjach w social media i OOH można zobaczyć intrygujące hasła „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”, „Bądź sobą, bo ja już nie mogę.”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach działań agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, opracowanie komunikacji na fan page’u HBO oraz kreację do kampanii OOH. Koncept kampanii został zastosowany również na trzech innych rynkach zagranicznych, na których funkcjonuje HBO.
PS
12 lipca 2018 roku na platformie Showmax pojawił się ostatni, finałowy odcinek „Opowieści podręcznej”, a wraz z nim na ulice Warszawy wyszły… podręczne. Było to zarówno podsumowanie minionego, jak i zapowiedź kolejnego sezonu tej produkcji.
PS2
W ramach promocji drugiego sezonu serialu „Opowieść podręcznej” Showmax nawiązał współpracę z platformą Showroom. W efekcie powstała „najgorętsza” kolekcja 2018 roku dla kobiet, inspirowana najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia.
PS3
Zablokowane dla kobiet artykuły w serwisie informacyjnym WP, również były częścią promocji drugiego sezonu serialu „Opowieść podręcznej”.