W tym roku impreza obchodzi jubileusz 10-lecia. Campy są imprezą dwudniową i składają się z Campu dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo oraz standardowego Marcin Gortat Camp i JR NBA Clinic.
Firma Sokołów S.A. od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne, a promocja zdrowego trybu życia, łączącego aktywność fizyczną ze świadomą dietą jest jednym z jej priorytetów. Takie akcje w szczególny sposób są kierowane do dzieci i młodzieży, jako grupy, w której nadwaga i otyłość są coraz poważniejszym problemem.
Zobacz również
Podczas meczów rozgrywanych w ramach Marcin Gortat Camp, Sokołów zadba o podniebienia młodych koszykarzy serwując wysokiej jakości produkty, stanowiące doskonały składnik diety młodych sportowców, m.in. Sokoliki parówki dla dzieci. Campy to również doskonała okazja do zaprezentowania szerokiego asortymentu grillowego lidera branży mięsnej.
Sokołów wspierał uczestników Campów w trzech lokalizacjach: w Rumii (21-22.07), Dąbrowie Górniczej (24-25.07) i Łodzi (26-27.07). Zwieńczeniem tegorocznego cyklu będzie mecz w łódzkiej Atlas Arenie (30 lipca), w którym zagrają ze sobą ekipa Marcina Gortata oraz drużyna Wojska Polskiego. W konkursie przeprowadzonym na sokołowskim fanpage Kocham Kabanosy jego aktywni użytkownicy mogli wygrać wejściówki na to wydarzenie. Zmagania będzie można oglądać na żywo na fanpage Fundacji oraz Sokołowa. Po zakończeniu imprezy zostanie przygotowany specjalny reportaż firmowy podsumowujący tegoroczną edycję.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce