Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Celem akcji promocyjnej jest wsparcie sprzedaży opon ciężarowych marki Michelin, waloryzacja produktu oraz wzmocnienie relacji biznesowej z klientami oraz siecią dilerską w regionie.
– Akcja jest elementem programu Zyskaj Więcej z Michelin, który wraz z agencją Publicis Worldwide prowadzimy w całym regionie od kilku lat. Dotychczasowe edycje cieszyły się na tyle dużym zainteresowaniem ze stronach naszych partnerów biznesowych, że postanowiliśmy kontynuować te działania – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, territory marketing operational manager B2B w Michelin Polska.
Zobacz również
– Pomimo wymagających okoliczności nie zwalniamy tempa i w warunkach home-office realizujemy kampanię, która wymaga nie tylko przygotowania koncepcji, kreacji i narzędzi, ale także zapewnienia działań back-office. Kompleksowe podejście musi być przy tym zrealizowane na sześciu różnych rynkach regionu Europy Środkowej i Wschodniej – powiedziała Agnieszka Dębicka, account supervisor Publicis Worldwide Polska.
W ramach akcji przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup wybranych opon ciężarowych marki Michelin w wybranych punktach sprzedaży, mogą założyć konto w portalu Michelin MyPortal, a następnie do 15 lipca 2020 zarejestrować fakturę zakupową na stronie programu www.program.ciezarowki.michelin.pl, Na tej podstawie mogą otrzymać zwrot w wysokości do 100 PLN w zależności od rozmiaru kupionych opon. Akcja trwa do końca lipca br. Szczegółowe zasady dostępne są w Warunkach Programu na stronie.
– Ta edycja, podobnie jak wszystkie poprzednie, realizowana jest na dedykowanej platformie internetowej zaprojektowanej i wyprodukowanej przez agencję. Poza obsługą zgłoszeń, nasza platforma połączona jest z globalnym rozwiązaniem Michelin – aplikacją MyPortal, w zakresie zarządzania bazami danych oraz wymianą informacji biznesowych. Powiązanie to, wymusza na nas stosowanie wysokich standardów związanych zarówno z zarządzaniem procesami jak też z wytwarzaniem oprogramowania – nasza platforma wykorzystywana jest także do obsługi przepływów finansowych podczas rozliczania akcji – skomentował Damian Hejduk odpowiadający w agencji Publicis Worldwide Polska za obszar związany z CRM oraz akcjami promocyjnymi
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na potrzeby akcji agencja Publicis Worldwide Polska przygotowała platformę internetową, zaprojektowała materiały promocyjne dla punktów sprzedaży oraz opracowała komunikację displayową i malingową. Agencja odpowiedzialna jest także za obsługę logistyczną przedsięwzięcia, back office i wypłatę premii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing